Un cadru formal unde sunt discutate periodic problemele de protecţie a consumatorului

0
580
Mădălina Cazacu

În luna iulie 2014, în BCR s-a dezvoltat conceptul de Vocea Clientului prin infiinţarea unei direcţii noi, sub coordonarea directă a Preşedintelui băncii, şi care are ca sarcină colectarea şi analizarea sugestiilor şi reclamaţiilor clienţilor şi de a le reprezenta interesele şi aşteptările în cadrul organizaţiei.  In ianuarie 2015, BCR a înfiintat Comitetul Consumatorului sub coordonarea Direcţiei Experienţa Clienţilor. Acest forum asigură cadrul formal unde sunt discutate periodic problemele de protecţtie a consumatorului de către reprezentanţi ai tuturor liniilor de afaceri din bancă. Cu aceste ocazii se stabilesc şi acţiunile corective necesare agreate şi planificate pentru implementare. Recent, Mădălina Cazacu a fost desemnată, să ocupe poziţia de Director Customer Experience în cadrul Grupului BCR. “Sunt onorată de încrederea pe care mangemenul băncii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuării unei  abordări proactive, constructive şi transparente a problemelor care ţin de experienţa clienţilor, în strânsă colaborare cu asociaţii şi instituţii de protecţie a consumatorilor. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat şi avem obligaţia morală de a creşte gradul de constientizare a populaţiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem să ne cheltuim sau să ne investim banii este esenţială pentru a menţine un mediu economic stabil şi pentru a asigura un viitor generaţiilor care ne vor succeda…”, a declarat Mădălina Cazacu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.