BRD Groupe Société Générale a primit aseară, în cadrul Galei Premiilor revistei e-Fin@nce, premiul „e-mobile banking”, pentru lansarea în 2013 a soluţiei MyBRD Mobile, cea mai nouă şi complexă soluţie mobile banking de pe piaţa românească. Lansat în luna noiembrie a anului trecut, MyBRD Mobile numără deja aproximativ 30.000 de clienţi, care au realizat 17.000 de tranzacţii a căror valoare depăşeşte 5,5 M EUR. Serviciul MyBRD Mobile le oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plăti facturile şi de a obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia le oferă clienţilor cele mai inovatoare modalităţi de transfer, precum scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon. Prin lansarea MyBRD Mobile, piaţa românească a mobile bankingului a crescut cu aproape 15% în două luni, în această perioadă, aplicaţia BRD fiind selectată de 2 ori de iTunes în categoria „What’s Hot in Finance”. „Distincţia primită din partea revistei e-Fin@nce confirmă calitatea serviciului, şi, în egală măsură, cererea în creştere de astfel de soluţii pe o piaţă care devine tot mai orientată către mobilitate şi o rezolvare foarte rapidă a nevoilor clienţilor”, a spus Bogdan Spuza, Directorul Departamentului Marketing şi Managementul Produselor din cadrul BRD.