Începând de marţi-21.09.2021 în localitatea Țuglui își va începe activitatea un serviciu propriu de evidență a persoanelor.
Cetățenii din această comună vor avea posibilitatea să solicite și să obțină acte de identitate de la acest serviciu care va funcționa la sediul primăriei din localitate, comuna Ţuglui, sat Ţuglui, nr. 821.
Deschiderea activităţii cu publicul se va face la orele 11.00, serviciul urmând să funcționeze cu program zilnic, între orele 08.00-16.00, excepție făcând ziua de miercuri când programul de funcţionare este prelungit până la orele 18.30.
“Prin începerea funcționării acestui serviciu public comunitar local de evidență a persoanelor, cetățenilor din comuna Țuglui le sunt create facilități în obținerea actelor de identitate: cererea se depune în localitatea de domiciliu și tot de aici se ridică și actul de identitate, termenul de eliberare va fi mai mic și va fi stabilit de primarul comunei Țuglui, iar în situațiile de pierdere, furt sau deteriorare a actului de identitate, cetățenii vor putea obține pe loc o carte de identitate provizorie cu care vor putea face dovada identității, cetățeniei și domiciliului, până la eliberarea unei cărți de identitate.
Serviciul va putea furniza în condițiile legii și în interesul soluționării diverselor probleme sau nevoi ale persoanelor fizice sau juridice, datele de identificare şi de domiciliu sau de reședință ale oricărei persoane-cetățean român și după ce își va suplimenta dotările, serviciul va putea soluționa în sistem de ghişeu unic și cereri pentru preschimbarea permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare şi pentru plăci cu numere de înmatriculare a vehiculelor;
Înființat prin hotărâre a Consiliului local, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Țuglui a parcurs fiecare din etapele necesare începerii activității, sub coordonarea și cu sprijinul permanent al Consiliului Județean Dolj și al Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Dolj – care a avut deschis în localitate din 01 martie al acestui an, un ghișeu pentru solicitări și eliberări acte de identitate, în scopul familiarizării cetățenilor din localitate cu facilitățile oferite de un serviciu de evidența persoanelor”, a explicat Marin Stănică, directorul executiv al Direcţia Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Dolj.