În România, Mazda a înregistrat o majorare a vânzărilor cu 38%

0
429

Anul 2013 a fost un an emblematic pentru Mazda, constructorul japonez de maşini care sfidează convenţionalul înregistrând una dintre cele mai mari creşteri de volum de la un an la altul comparativ cu alte mărci de pe piaţa Europeană. Înmatriculările noi de vehicule de pasageri Mazda au crescut cu 18% în 2013 comparativ cu 2012, în timp ce piaţa din Europa a scăzut cu 1.8% – al şaselea an consecutiv de declin. Cifra de afaceri în Europa în cazul modelului Mazda CX-5, SUV compact lansat în 2012, a crescut cu 92% în 2013 faţă de 2012, cu 51.393 de unităţi vândute, în timp ce Mazda6, introdusă la începutul lui 2013, a raportat vânzări de 32.563 de unităţi, mai mari cu 71%. Vânzările Mazda au crescut constant în 2013, înregistrând o majorare de 36% în trimestrul 4 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, ca urmare a lansării noii Mazda3. Mazda va susţine acest ritm de creştere şi în 2014, având în vedere sosirea unei noi generaţii de modele şi îmbunătăţirea condiţiilor de piaţă în Europa.