Vodafone România a lansat o nouă campanie de brand prin care face cunoscute poveştile românilor îndrăzneţi care, cu ajutorul tehnologiei, au reuşit să inoveze, să progreseze, să îşi depăşeasca limitele. Campania are în centru un personaj real, ciobanul Ghiţă Danuleţiu, din comunca Jina, judeţul Sibiu, care foloseşte smartphone-ul şi Internetul mobil pentru a fi în legatura cu cei dragi şi a fi conectat la reţelele sociale. “Cand am conceput această campanie, am dorit să le arătăm oamenilor poveştile adevărate ale românilor curajosi, dornici să înveţe şi să fie în pas cu timpurile. Comunicaţiile mobile sunt un adevărat catalizator care ne poate ajuta să evoluăm, ca indivizi şi comunitate”, a spus Laura Barbu, Director, Brand şi Marketing Communications, Vodafone România. Vodafone invita utilizatorii, indiferent de retea, sa intre pe platforma online www.romaniiauinitiativa.ro si sa impartaseasca aici fie o realizare personală de care sunt mândri, fie cum au reuşit să îşi construiască o afacere de succes, cu ajutorul serviciilor de comunicatii mobile. Cele mai votate poveşti personale vor fi premiate, săptămânal.