BRD a implementat o nouă versiune a BRD@ffice – aplicaţia de Internet banking dedicată companiilor. Noul BRD@ffice oferă utilizatorilor o procesare optimizată a operaţiunilor şi functionalităţi suplimentare care răspund specificului activităţii desfăşurate. Prelucrarea operaţiunilor are loc în timp real, iar programul tranzacţional este prelungit, asigurând folosirea eficientă a resurselor, precum şi gestionarea facilă a relaţiei cu banca. „Noile funcţionalităţi ale serviciului au fost dezvoltate pentru a adapta soluţia de internet banking profilului segmentelor cărora ne adresăm, ţinând cont de nevoile utilizatorilor. Procesul de optimizare a serviciilor de bancă la distanţă va continua cu dezvoltări ce au la bază sugestiile primite din partea clienţilor”, a declarat Alina Iosep, directoarea Direcţiei de Management al Produselor Corporate şi IMM. În plus, pentru a asigura utilizarea serviciului BRD@ffice într-un mediu sigur, utilizatorii au acces la reduceri semnificative ale costurilor soluţiilor de securitate (antivirus, antispyware, antispam, firewall) oferite prin ESET NOD32 Antivirus. În primele 9 luni ale acestui an, valoarea operaţiunilor realizate prin intermediul BRD@ffice a înregistrat o creştere de 35 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul tranzacţiilor a fost cu 22 % mai mare decât în primele trei trimestre ale anului 2011.