Ryanair : Actualizare privind situaţia celor 2.100 de zboruri

0
417

Ryanair  a oferit o actualizare privind situaţia celor 2,100 de zboruri ale sale (dintr-un total de 130,000) din septembrie şi octombrie, după cum urmează:

– Toţi cei 315,000 de clienţi au fost notificaţi pe email (în cursul zilei de Luni, 18 septembrie)

– Până Duminică, 24 septembrie, peste 305,000 de solicitări de rute alternative sau rambursări de costuri au fost procesate (peste 97% din clienţii afectaţi)

– Cei rămaşi, 3% din clienţi (mai puţin de 10,000) trebuie în continuare să contacteze Ryanair

– În ultimele 7 zile, punctualitatea primelor zboruri din zi ale Ryanair, s-a îmbunătăţit până la 96% (vezi tabelul de mai jos)

– În ultimele 7 zile, doar 3 din 16,000 de zboruri operate au fost anulate

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:

 “Încă o dată ne cerem scuze de la fiecare din cei 315,000 de clienţi ale căror zboruri iniţiale au fost anulate pe parcursul a 6 săptămâni în septembrie şi octombrie. Mai mult de 97% dintre clienţii afectaţi au fost reprogramaţi, iar restul de 3% (mai puţin de 10,000 de clienţi) sunt rugaţi să intre în legătură cu noi pentru a confirma opţiunile de rezervări sau rambursări. Nu au mai fost zboruri anulate din motive de organizare a orarului, iar punctualitatea primelor noastre zboruri a crescut la 96%, totul în timp ce noi continuăm să muncim din greu pentru a rezolva acest eşec de planificare de scurt timp. Am suplimentat echipele pentru Relaţii cu Clienţii care asistă toţi consumatorii afectaţi prin rezolvarea solicitărilor lor şi încercăm să găsim soluţii pentru orice problemă pe care le-am creat-o, pentru care, din nou, ne cerem scuze.”