Până ieri, Mazda a derulat concursul „Trăieşte experienţa CX-5” pe pagina de Facebook Mazda Playground. Premiul cel mare este un ceas SKYACTIV, iar premiile pentru următorii doi clasaţi sunt un troller CX-5 şi o geantă de voiaj CX-5. Pentru înscrierea în concurs, utilizatorii site-ului de socializare trebuiau să se deplaseze într-unul din showroom-urile partenere Mazda din ţară, să efectueze un test drive cu Mazda CX-5 sau doar să se fotografieze lângă un CX-5 expus, sau lângă propriul model Mazda CX-5. După fiecare test, participanţii trebuiau să-şi facă o poză lângă modelul testat. Fotografiile realizate atât în urma testului sau doar lângă un CX-5, trebuie încărcate ulterior pe Mazda Playground. „Am iniţiat acest concurs pentru a răsplăti fidelitatea şi pasiunea fanilor noştri pentru modelele Mazda. Timp de aproape o lună aceştia au avut ocazia să testeze noua Mazda CX-5, lucru pentru care au şansa să fie şi premiaţi. În plus, nu am uitat nici de posesorii de CX-5, şi ei având şanse de câştig”, a declarat Dragoş Grăpinoiu, Marketing Manager Mazda. Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi, online, prin intermediul unei aplicaţii specifice. Regulamentul şi condiţiile concursului sunt afişate pe Mazda Playground.
Mult succes tuturor !
Comments are closed.