Mazda lansează concursul “Trăieşte experienţa CX-5”

1
24

Până ieri, Mazda a derulat concursul „Trăieşte experienţa CX-5” pe pagina de Facebook  Mazda Playground. Premiul cel mare este un ceas SKYACTIV, iar premiile pentru următorii doi clasaţi sunt un troller CX-5 şi o geantă de voiaj CX-5. Pentru înscrierea în concurs, utilizatorii site-ului de socializare trebuiau să se deplaseze într-unul din showroom-urile partenere Mazda din ţară, să efectueze un test drive cu Mazda CX-5 sau doar să se fotografieze lângă un CX-5 expus, sau lângă propriul model Mazda CX-5. După fiecare test, participanţii trebuiau să-şi facă o poză lângă modelul testat. Fotografiile realizate atât în urma testului sau doar lângă un CX-5, trebuie încărcate ulterior  pe Mazda Playground. „Am iniţiat acest concurs pentru a răsplăti fidelitatea şi pasiunea fanilor noştri pentru modelele Mazda. Timp de aproape o lună aceştia au avut ocazia să testeze noua Mazda CX-5, lucru pentru care au şansa să fie şi premiaţi. În plus, nu am uitat nici de posesorii de  CX-5, şi ei având şanse de câştig”, a declarat Dragoş Grăpinoiu, Marketing Manager Mazda. Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi, online, prin intermediul unei aplicaţii specifice. Regulamentul şi condiţiile concursului sunt afişate pe Mazda Playground.

1 COMENTARIU

Comments are closed.