Heineken România a atins marea majoritate a obiectivelor pe plan local

0
124

bereÎn 2015, HEINEKEN România a continuat să îşi îmbunătăţească rezultatele în cadrul agendei de sustenabilitate “Brewing a Better World”, făcând progrese importante pe întregul lanţ valoric “de la orz, la bar”.

Brewing a Better World este strategia compania Heineken, o strategie integrată, pe termen lung, menită să genereze valoare sustenabilă, ca membri ai societăţii româneşti şi ai planetei. Potrivit Raportului de Sustenabilitate pe 2015, Heineken România a atins marea majoritate a obiectivelor pe plan local şi chiar a depăşit rezultatele medii la nivel global. „În 2015, prin rezultatele din agenda Brewing a Better World, am demonstrat din nou că HEINEKEN are un impact pozitiv atât în România, cât şi la nivel global. Am continuat să investim în programe reper la nivel naţional, de promovare a consumului responsabil de alcool. Totodată, am redus consumul de apă şi de emisii de CO2 şi am susţinut dezvoltarea comunităţilor în care ne derulăm activitatea”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.bere 1

Compania generează aproximativ 21.000 de locuri de muncă indirecte

         Agenda “Brewing a Better World” reprezintă promisiunea pe termen lung de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţii în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci de bere şi cidru din România. HEINEKEN deţine patru fabrici pe teritoriul ţării în oraşele: Miercurea Ciuc, Tîrgu Mureş, Constanţa, Craiova şi are peste 1.100 angajaţi. La nivel national, compania generează aproximativ 21.000 de locuri de muncă indirecte. În 2014, peste 175.000 Euro au fost investiţi în programe de responsabilitate socială şi 234 milioane Euro au ajuns la venitul naţional din vânzarea produselor noastre (taxe). Raportul Sustenabilitate pentru anul 2015 se găseşte pe site-ul HEINEKEN România www.heinekenromania.ro.

Ce s-a realizat prin acest program :

  • S-a redus consumul de apă din fabrici cu 18% faţă de 2008.
  • Fabrica de la Târgu Mureş a intrat în top 5 cele mai performante unităţi ale Heineken în lume, din punct de vedere al consumului de apă.
  • Se emit cu 25% maipuţin CO2 faţă de 2008.
  • Se cumpără 70% din ingrediente de la furnizori români.
  • 100% din branduri îndeamnă la un consum responsabil
  • Peste 75.000 de oameni au fost informaţi despre consumul responsabil de alcool prin programul Alcohelp.
  • Peste 4.000 de oameni au primit consiliere psihologică şi suport medical în timpul programului de intervenţie Cortul de Chill, de la Vama Veche.
  • S-au investit peste 1.6 milioane RON prin programul Heineken pentru Comunităţi, în oraşele Constana, Craiova, Miercurea Ciuc şi Tîrgu Mureş.