Curs preferenţial la schimburile valutare făcute prin internet, telefon şi maşina multifuncţională

0
50

Banca Comerciala Romana (BCR) oferă o nouă facilitate clienţilor care utilizează internet banking (Click 24 Banking BCR), telefon banking (Alo 24 Banking BCR) şi maşinile multifuncţionale (Easy 24 Banking BCR) – tranzacţiile de schimb valutar se vor efectua la un curs mai avantajos faţă de cursul afisat la ghişeele de schimb valutar ale băncii. „După plata facturilor şi transferurile de bani, schimburile valutare sunt cele mai frecvente operaţiuni bancare. Încurajăm clienţii să folosească schimbul valutar prin canale alternative, cu beneficii clare de cost, timp şi siguranţă. Datele BCR arată, de altfel, faptul că acestea sunt din ce în ce mai populare; numai în primele 10 luni ale anului, valoarea lor a depăşit 1 miliard de RON, aproape de patru ori mai mult decât aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Bogdan Marin, director Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

150.000 de clienţi activi

Conform statisticilor BCR, clienţii utilizează cel mai des operaţiunile de schimb valutar pentru a-şi plăti ratele la creditele în valuta. Spre exemplu, în cazul unui credit Prima Casă în valoare de 40.000 EUR, acordat pe o perioadă de 30 de ani, o rata lunară medie (variază în funcţie de EURIBOR) se situează la aproximativ 225 EUR. Utilizând schimbul valutar prin internet banking, telefon banking şi maşina multifuncţionala, la un curs mediu de 4,3 RON/EUR, un client ar putea economisi la plata ratelor pe parcursul unui an intreg peste 100 RON. Alături de segmentul persoanelor fizice şi persoanelor fizice autorizate, cursul preferenţial pentru schimbul valutar se adresează, de asemenea, şi segmentului micro-întreprinderilor, care au derulat aproximativ 65% din valoarea totală a operaţiunilor de schimb valutar înregistrate în perioada ianuarie-octombrie 2011.

Peste 150.000 de clienţi sunt activi lunar în serviciile de canale alternative ale BCR efectuând diverse operaţiuni.