Banca Comercială Română (BCR) a semnat, recent, un protocol de colaborare cu Asociaţia Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF) ce are ca principal scop stabilirea unor măsuri în vederea asigurării unui grad adecvat de protecţie a consumatorilor şi a unui climat de transparenţă şi încredere în relaţia acestora cu banca.
Parteneriatul între BCR şi AURSF va crea cadrul pentru o colaborarea în vederea implementării / alinierii managementului reclamaţiilor în conformitate cu ghidurile elaborate de Autoritatea Bancară Europeană şi cu cele mai bune practici aplicabile pe pieţele europene; pe de o parte, dar şi informarea reciproca asupra noilor modificări legislative emise la nivelul UE şi la nivel naţional care au ca subiect protecţia consumatorilor, precum şi colaborarea în vederea stabilirii impactului şi a unor strategii viabile de implementare, astfel încât să se înregistreze un impact pozitiv în ceea ce priveste gradul de satisfacţie al consumatorilor utilizatori de servicii financiare, pe de altă parte. Parteneriatul mai are rolul de a îmbunătăţi cunoştinţele financiar-bancare ale consumatorilor utilizatori de servicii bancare. „BCR este prima banca din Romania care semneaza un protocol de colaborare cu o institutie care are ca scop protectia consumatorilor. Am inteles ca dialogul cu clientii este cel mai important. Suntem dispusi sa acceptăm cooperarea şi supravegherea din partea unei asociaţii de protecţie a consumatorilor, ca membru al societăţii civile. AURSF este o asociaţie pe care o considerăm credibilă, imparţială şi rezonabilă, în ce priveşte simetria dintre interesul nostru comercial şi protecţia consumatorilor“, a declarat Dan Dumitru Popescu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.