Clienţii Băncii Comerciale Română (BCR) au efectuat, de la începutul anului şi până în prezent, peste 100.000 de operaţiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking – Click 24 Banking BCR. „Suntem încantaţi că avem atât de mulţi clienţi care folosesc serviciul Click 24 Banking BCR de pe telefonul mobil. E o dovadă în plus care confirmă că serviciile nou lansate de BCR răspund nevoii de mobilitate a clienţilor”, a precizat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail BCR. Serviciul e disponibil gratuit tuturor utilizatorilor Click 24 Banking BCR, la adresa m.24banking.ro, şi poate fi accesat de pe orice telefon mobil dotat cu un browser de Internet, beneficiind de aceleaşi niveluri de securitate. Printre operaţiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numără vizualizarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor, plata facturilor şi schimburile valutare.