BRD a emis peste 50.000 de carduri – Implementarea tehnologiei contactless şi în transportul public

1
371

BRD – Groupe Société Générale a lansat în martie 2010, pentru prima oară la nivel naţional, cardurile contactless bazate pe tehnologia MasterCard PayPass. Dacă primele produse contactless erau sub formă de sticker sau breloc, banca şi-a diversificat oferta adăugând noua funcţionalitate cardurilor bancare clasice  şi continuând implementarea tehnologiei contactless şi în transportul public, soluţiile de acces pe stadioanele de fotbal şi chiar la nivelul automatelor bancare.

Piaţa s-a dovedit a fi receptivă la lansarea acestor produse, până astăzi BRD emiţând deja peste 50.000 de carduri contactless. Deţinătorii pot folosi cardul contactless în marea majoritate a zonelor de interes: magazinele Carrefour, Inmedio, restaurantele PizzaHut, KFC, Mic.ro, magazinul Ikea, dar şi pentru plata călătoriilor cu transportul în comun – la Metrorex, RATB şi în cadrul mai multor regii de transport din ţară. Transportul public a devenit unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, cele peste 25.000 de carduri BRD RATB emise până acum confirmând interesul clienţilor din Bucureşti în utilizarea acestui tip de card.

Noutate tehnologică la nivel mondial

Odată cu lansarea în Bucureşti, împreuna cu RATB şi Metrorex, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platformă tehnică certificată de organizaţia MasterCard ca model unic la nivel european. După implementarea la nivelul Capitalei, BRD oferă soluţia integrată de transport “BRD Transport” şi altor oraşe din ţară. Uşurinţa şi comoditatea în utilizarea tehnologiei contactless pentru plata călătoriilor în mijloacele de transport în comun vine din procesul foarte simplu de plată a călătoriei, clientul trebuind doar să apropie cardul contactless de dispozitivul din mijlocul de transport pentru a primi instantaneu confirmarea plăţii. Avantajul major al soluţiei “BRD Transport” este acceptarea tuturor cardurilor bancare contactless emise sub sigla Mastercard/Maestro PayPass, indiferent de ţara de origine a emitentului. „BRD este, alături de Mastercard, promotorul soluţiei de plată contactless în mijloacele de transport în comun, acesta fiind un subiect mult dezbătut în ultimii ani în industria de specialitate la nivel internaţional. Soluţia “BRD Transport” este de altfel percepută ca o noutate tehnologică la nivel mondial, banca fiind invitată de Societatea Mondială a Transportatorilor pentru a o prezenta marilor operatori de transport din lume”, a declarat Ciprian Nicolae, directorul proiectului.

 

1 COMENTARIU

Comments are closed.