Promovarea utilizării sustenabile a patrimoniului natural

0
115
În perioada iunie 2017 – iunie 2019 Asociaţia Română pentru Transfer Tehnologic şi Inovare – ARoTT, în parteneriat cu Agenţia de dezvoltare regională şi centru de afaceri 2000 – Montana şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională şi Centrul de Afaceri – Vidin (ARDBC Vidin) implementează proiectul „Reţeaua pentru utilizarea durabilă a patrimoniului şi resurselor naturale în regiunea transfrontalieră”. Proiectul are drept scop promovarea utilizării sustenabile a patrimoniului natural şi  serviciilor turistice integrate din zona transfrontalieră. Mâine, ora 11.00, va avea loc conferinţa de presă prilejuită de pregătirea expoziţiei ce se va organiza la Craiova timp de două zile, în perioada 13-14 iunie 2019.
Activităţile proiectului includ: elaborarea de studii având ca temă patrimoniul natural, care vor furniza informaţii detaliate despre obiectivele naturale din aria proiectului, realizarea unei aplicaţii pentru telefoane mobile care să furnizeze turiştilor informaţii utile şi fotografii despre obiectivele naturale din aria proiectului, realizarea unui pachet de materiale promoţionale turistice care va cuprinde realizarea de rute şi pachete turistice, elaborarea unui album promotional, realizarea unui ghid şi a unei hărţi care vor conţine informaţii utile pentru turişti, crearea în format DVD a unei prezentări digitale care să cuprindă informaţii despre obiectivele naturale, fotografii şi filmul promoţional, realizarea şi instalarea unor panouri infoturistice în fiecare oraş din zona proiectului  care vor conţine informaţii despre rutele create în zona transfrontalieră a proiectului, organizarea de traininguri care au drept scop să contribuie la protejarea patrimoniului natural şi să  promoveze rezultatele obţinute în cadrul activităţilor proiectului, a 2 Demotururi cu scopul de a se vedea la faţa locului situaţia reală a infrastructurii turistice şi oportunităţile de de dezvoltare socio-economică a zonei, a 2 expoziţii pentru utilizarea durabilă a resurselor patrimoniului natural, şi nu în ultimul rând, realizarea unei campanii de informare şi publicitate.
Bugetul total al proiectului este de 601.996,28 euro. Grupurile ţintă vizate de proiect sunt: agenţiile de turism, turişti, firmele din turism, centrele de informare în turism, ONG-uri, sectorul public, mass media, locuitorii din zona transfrontalieră a proiectului.