În premieră pe piaţa românească de telecomunicaţii / Vodafone România lansează serviciul de recunoaştere automată a vorbirii

0
305

Cu noul serviciu de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), abonatii îşi rostesc direct solicitarea, fară nevoia de a naviga între diferite opţiuni. Noul sistem oferă o experienţă îmbunătăţită abonaţilor care apelează serviciul de Relaţii cu Clienţii la numarul *222, prin interactiuni simplificate şi intuitive

În premieră pe piaţp românească de telecomunicaţii, Vodafone introduce serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de Relaţii cu Clienţii la numarul *222. “Căutăm în mod continuu să inovăm şi să oferim abonatilor noştri o experienţă superioară de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin soluţia intuitivă de recunoaştere automată a vorbirii, serviciul de Relaţii cu Clienţii devine mai eficient şi mai uşor de utilizat. Prin această tehnologie inovatoare, utilizatorii noştri beneficiază de interactiuni mai rapide şi de răspunsuri directe în cadrul serviciului de Relaţii cu Clienţii, prin intermediul vocii, fără nevoia de a naviga între diferite opţiuni”, a declarat Ana Alexe, director, Customer Operations, Vodafone Romania.

Serviciul va fi extins, gradual

Cu noul serviciu de recunoaştere automată a vorbirii, abonatii încep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a găsi răspunsul solicitarilor se reduce. Clienţii îsi pot exprima solicitarea succint, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizează cererea şi oferă un răspuns sau direcţionează apelul către echipa potrivită pentru a oferi o rezolvare. Astfel, noua soluţie le permite abonaţilor să îşi folosească propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigării şi generează o rezolvare mai rapidă şi mai eficientă.Vodafone inovează în permanenţă în domeniul Relaţiilor cu Clienţii, iar recunoaşterea automată a vorbirii continuă strategia ce include şi o altă premieră pentru piaţa românească de telecomunicaţii – lansarea serviciilor de Chat Mobil, din luna februarie a acestui an. În perioada următoare, Vodafone România va lucra la îmbunătăţirea ratei de recunoaştere şi, implicit, a numărului de clienţi care pot primi instant o rezoluţie. Serviciul va fi extins, gradual, atât din punct de vedere al functionalităţilor, cât şi al accesibilităţii.