Două autobasculante achiziționate cu fonduri europene au ajuns la Compania de Apă Oltenia

0
105

La Compania de Apă Oltenia au ajuns, joi, 7 aprilie a.c, două noi utilaje achiziționate în cadrul ”Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Dolj, în perioada 2014-2020”, aflat în derulare. Este vorba despre două autobasculante, de 12 tone, livrate în cadrul Contractului DJ-PR-03 Procurare și furnizare echipamente. Acestea au fost verificate și testate, comisia de recepție stabilind că îndeplinesc parametrii stabiliți prin contract.

Contractul DJ-PR-03 Procurare și furnizare echipamente a fost adjudecat de S.C. MASCHINENBAU INDUSTRY S.R.L, la o valoare de 5.458.268,00 (fără TVA), iar costulautobasculanteloreste de 1,08 milioane lei (fără TVA).

În conformitate cu prevederile contractuale, societatea câștigătoare va mai livra Companiei de Apă Oltenia trei autoutilitare cu platformă, o autoutilitară de transport persoane (24-30 locuri), cinci autoutilitare de transport deşeuri (maximum 5 m.c.), șase autoutilitare de 5 locuri și un echipament pentru transport hipoclorit, fiind deja recepționată o platformă de transport de mare tonaj.

Conform contractului, reprezentanții firmei se vor ocupa de furnizarea acestor utilaje necesare desfășurării activităților curente ale Companiei de Apă Oltenia, montaj (după caz), punerea în funcțiune, instruirea personalului, asistență tehnică, întreținere și reparații în perioada de garanție.

Durata contractului este de 32 de luni, din care 8 luni furnizare, montaj și punere în funcțiune a echipamentelor și 24 de luni perioada de garanție.

Investițiile cuprinse în „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Dolj, în perioada 2014-2020” reprezintă un efort de a asigura un grad apropiat de 100% de acoperire cu servicii centralizate de apă și apă uzată în zona de operare a Companiei de Apă Oltenia, pentru îmbunătățirea condițiilor de viață a populației județului, beneficiari direcți fiind 355.405 locuitori. Acestea sunt împărțite în 22 contracte de execuție lucrări și 5 contracte de furnizare echipamente.