175 de copii din mediul rural ajutaţi să meargă la liceu

0
348

În urma programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a noua”, KFC şi Pizza Hut România vor dona către World Vision România suma de 117.000 de euro. Prin această campanie vor fi susţinuţi 175 de copii cu o situaţie financiară dificilă, cu 55 de elevi mai mult faţă de 2016, când 120 de copii au primit burse ca urmare a acestei campanii.

vreau in clasa a nouaCampania „Vreau în clasa a noua” s-a desfăşurat în toate restaurantele KFC şi Pizza Hut din ţară, între 1 şi 31 octombrie a.c. Clienţii au avut posibilitatea de a dona bani pentru copiii înscrişi în programul World Vision România, în urnele special amenajate în restaurante, fără să fie condiţionaţi de achiziţionarea de produse.

Nouă ani de campanie

Pentru al nouălea an consecutiv, cele două companii susţin programul World Vision România atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât şi în calitate de sponsor. «Accesul la educaţie reprezintă cheia către integrarea socială, către progresul societăţii. Absenţa resurselor este principala cauză a abandonului şcolar. Din nefericire, mulţi copii cu potenţial sunt nevoiţi să abandoneze drumul către un viitor mai bun. Pentru a-i ajuta să progreseze, am decis să devenim parteneri ai World Vision România în programul ,,Vreau în clasa a noua”, parteneriat care s-a dovedit a fi un real succes de-a lungul timpului. În cei nouă ani am reuşit să ajutăm peste 830 de copii să meargă la liceu. Succesul acestei campanii se datorează atât clienţilor, cât şi angajaţilor KFC şi Pizza Hut, care s-au implicat în strângerea de fonduri. De asemenea, îi mulţumim  pentru sprijinul acordat şi lui Dani Oţil,  ambasadorul campaniei în ultimii patru ani», declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC şi Pizza Hut România.

Sprijin lunar în valoare de 250 de lei

Copiii selectaţi pentru programul „Vreau în clasa a noua” provin din familii cu o situaţie materială dificilă. În criteriile de selecţie pentru program se regăsesc atât rezultatele şcolare, cât şi dorinţa elevilor de a-şi continua studiile. Prin intermediul acestui program, copiii selectaţi pot beneficia pe parcursul ciclului liceal de un sprijin lunar în valoare de 250 de lei, care le acoperă cheltuielile necesare pentru şcoală şi le oferă acces la activităţi educative şi de socializare. Bursierii primesc asistenţă şi suport material continuu pe tot parcursul anului şcolar, în funcţie de planul de intervenţie al fiecărui copil. De asemenea, programul oferă bursierilor şi acces la activităţi educative şi de socializare, excursii şi tabere de vară care facilitează socializarea şi dezvoltă abilităţi de comunicare şi lucru în echipă în vederea unei bune integrări în mediul şcolar.

vreau in clasa a noua 1«Ne bucurăm să vedem cum de la an la an numărul susţinătorilor educaţiei creşte, cum se creează o comunitate de oameni care înţeleg că “Vreau în clasa a noua” este un proiect care transformă destine. Anul acesta s-a atins un nou vârf de donaţii, o sumă peste aşteptări, care va permite ca un număr de  175 de elevi să meargă la liceu, cu 55 mai mulţi decât în anul precedent. Mulţumim KFC, Pizza Hut şi clienţilor care cred în şansele copiilor din mediul rural», a declarat Daniela Buzducea, director executiv al Fundaţiei World Vision România.

Din anul 2008, programul de burse al Fundaţiei World Vision România – „Vreau în clasa a noua” – susţine copiii din mediul rural care nu au posibilităţi materiale să îşi continue studiile la liceu, prin oferirea de burse şcolare pentru acoperirea cheltuielilor de cazare, masă, transport, alimente, haine sau cărţi.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.