Peste 5.000 de craioveni au sunat la Telefonul Cetățeanului

0
805

Nu mai puțin de 5.000 de craioveni au sunat, în anul trecut, pe telefonul cetățeanului, apelurile fiind preluate de Poliția Locală.

Potrivit raportului Poliției Locale pe anul 2019, aprobat în ultima ședință a CLM Craiova, la dispeceratul său au fost preluate nu mai puțin de 10.320 de sesizări telefonice din partea craiovenilor. Dintre acestea, un număr de 5.416 de apeluri au venit prin ”Telefonul Cetățeanului” (0251 – 984), care este conectat la dispeceratul Poliției Locale. În funcție de problemele care au fost sesizate de craioveni, polițiștii locali au intervenit la locurile publice din Craiova, cum sunt foișoarele din lemn din cartiere, la locurile de joacă, în parcurile sau grădinile din fața blocurilor, acolo se găsesc, de regulă, și bănci.

38 de persoane fără adăpost, ridicate de pe străzi

Potrivit proiectului de hotărâre, în perioada de vară, pe timpul nopții, două echipaje formate din 6 – 8 polițiști locali cu atribuții de menținere a ordinii și liniștii publice, precum și un echipaj cu atribuții de circulație rutieră, au desfășurat misiuni în toate cartierele municipiului Craiova, fiind depistate și sancționate persoanele care deranjau liniștea publică, consumau alcool pe domeniul public, aruncau diverse gunoaie pe domeniul public (ambalaje, peturi, cutii, coji de semințe, etc). Au fost identificați 49 de minori lipsiţi de supravegherea părinţilor, ce au fost predați familiilor sau au fost predaţi (pe bază de proces-verbal) centrelor speciale din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Dolj.

De asemenea, un număr de 38 persoane fără adăpost au fost conduse, în perioada cu temperaturi scăzute, la centrele speciale de primire persoane fără adăpost, Căminul de Persoane Vârstnice, unitățile spitalicești din subordinea Consiliului Local Craiova şi Spitalul Clinic de Urgenţă Dolj.