Ryanair, compania aeriană Nr. 1 a Europei, a publicat statistica sa ‘Rate My Flight’ pentru primele trei luni, care arată că 92% dintre clienții chestionați au fost mulțumiți de experiența generală de zbor în ianuarie, februarie și martie.
Peste 45.000 de clienți au utilizat funcția ‘Rate My Flight’ din aplicația Ryanair într-o perioadă de 3 luni, oferind calificative pentru experiența generală, îmbarcare, amabilitatea echipajului, serviciul la bord și oferta de băuturi și mâncare, pe un sistem de 5 stele, de la 1 stea pentru Ok, la 3 stele pentru Bun și 5 stele pentru Excelent.
92% dintre respondenți au catalogat experiența generală a călătoriei drept ‘Excelent/Foarte Bun/Bun’, calificative similare înregistrându-se și pentru îmbarcare (87%), amabilitatea echipajului (95%), experiența la bord (94%) și oferta de mâncare și băutură (81%).
‘Rate My Flight’ e disponibilă în limbile olandeză, engleză, franceză, germană, greacă, italiană, poloneză și spaniolă, prin intermedul aplicației Ryanair, care poate fi descărcată din magazinele iTunes și Google Play.
Robin Kiely, Ryanair, a spus:
“Din momentul în care aterizează, Rate My Flight le dă posibilitatea clienților de a oferi recenzii, în timp real, pentru zborurile lor prin intermediul aplicației Ryanair app. Toate părerile clienților sunt binevenite, astfel încât să putem continua îmbunătățirea tuturor aspectelor serviciului oferit clienților, și suntem încântați că 92% din peste 45.000 de clienți au fost mulțumiți de experiența lor cu Ryanair în primele trei luni din 2018. Consumatorii care vor să ofere calificative zborurilor lor trebuie să descarce aplicația Ryanair și să opteze pentru acceptarea notificărilor push, urmând a primi chestionarul prin aplicație, după aterizare.”