Începând cu 24 ianuarie şi până astăzi, în zona de operare a CEZ Distribuţie (Dolj, Gorj, Olt, Vâlcea, Mehedinţi, Argeş, Teleorman), rafalele puternice de viscol, zăpada abundentă depusă, indicele semnificativ de răcire, asociate cu termenul prelungit de manifestare al acestor fenomene au provocat avarii şi deranjamente colective pe arii extinse. „Toate echipele de electricieni ale companiei, precum şi ale prestatorilor externi cu care colaborează compania, se află încă de la începutul acestei perioade în teren pentru remedierea deranjamentelor semnalate, echipate şi dotate corespunzător pentru a răspunde realităţii din teren. Eforturile din teren au fost în mod constant îngreunate de situaţia drumurilor şi a căilor de acces la instalaţii şi de o serie de factori precum vegetaţia abundentă nedefrişată pe culoarul de siguranţă al liniilor,copaci căzuţi peste liniile electrice care au fost îndepărtaţi tot de echipele de electricieni şi parcurgerea traseului liniilor electrice printr-un strat semnificativ de zăpadă”, a precizat Angelica Barbu, Departament Relaţii Publicii CEZ România.
Mii de apeluri
Se precizează de asemenea că în pofida contextului dificil, în niciuna dintre localităţile în care operează CEZ Distribuţie nu s-au înregistrat situaţii critice din punct de vedere al alimentării cu energie electrică, motivul principal fiind investiţiile realizate în reţea din ultimii opt ani de către companie. În Dolj au fost înregistraţi 16 consumatori afectaţi; Gorj – 30 de cazuri; Mehedinţi – 4; Teleormani – 178; Argeş – 5013 consumatori afectați, în 11 localități; Olt – 72 și Vâlcea -5660 de consumatori afectați, în 9 localități. Semnalarea tuturor defecțiunilor în rețeaua de distribuție a energiei electrice din aria de operativitate a CEZ Distribuție se poate face apeluri Info Linia CEZ la numărul unic 0251 929.
Bravo, baieti!
Ati fost si sunteti niste eroi!
Comments are closed.