Astăzi, 27 septembrie, s-a semnat Ordinul de începere a lucrărilor de consolidare a Palatului Administrativ al judeţului Dolj

0
356

Astăzi, 27 septembrie,  a fost semnat Ordinul de începere a execuției lucrărilor pentru proiectul de “Consolidare, reabilitare, modernizare și eficientizare energetică a clădirii Palatului Administrativ al județului Dolj, monument istoric de interes național”. Ordinul a fost semnat de către prefectul județului Dolj, Dan Diaconu, alături de reprezentantul grupului de firme care a câștigat proiectul, Asocierea S.C. Construcții Erbașu S.A. – S.C. Rasub Construct S.R.L. –  S.C. SPA Inovations S.R.L., având lider de asociere S.C. Construcții Erbașu S.A.

Din acest moment Instituția Prefectului Dolj are la dispoziție, conform Ordinului, maximum 30 de zile să asigure accesul antreprenorului pe șantier. Conform acordului contractual, finalizarea execuției lucrării va trebui realizată în termen de 33 de luni de la data începerii lucrărilor de execuție , dar fără a depăși data de 30.06.2026. În acest moment, Instituția Prefectului Dolj și Consiliul Județean Dolj, cele două instituții care își desfășoară activitatea în clădire sunt în procedura de mutare în noile sedii. Valoarea contractului este de 70.451.618,34 Lei fără TVA, bani obținuți din fonduri europene atrase prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României și de la Ministerul Afacerilor Interne. „Suntem într-un moment pe care îl așteptăm de mult și pentru care s-a muncit extrem de mult. Sunt bucuros și vreau să le mulțumesc echipelor de specialiști din cadrul Prefecturii Dolj și Consiliului Județean Dolj care au făcut front comun și au dus acest proiect până în această fază extrem de importantă. Voi supraveghea îndeaproape evoluția lucrărilor, voi fi prezent pe șantier ori de câte ori va fi nevoie pentru a mă asigura ca totul decurge normal și în iunie 2026 ne vom revedea în această clădire care sunt convins că va arata spectaculos în urma reabilitării.”, a precizat Dan Diaconu, prefectul judetului Dolj.