Iunie 2017: Lansarea procedurii de achiziţie publică a Drumului expres Craiova Piteşti (121 km)

0
97

Ministrul Transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc, şi preşedintele ANAP, Bogdan Puşcaş, au avut ieri, o întâlnire în cadrul căreia s-au analizat condiţiile în care se află în pregătire documentaţiile de atribuire pentru lansarea mai multor proceduri de achiziţie publică. Două dintre aceste proiecte au fost solicitate în mod expres de doi mari investitori auto: Ford şi Renault. Este vorba de Drumul expres Craiova-Piteşti şi Autostrada Piteşti-Sibiu.

drum expres craiova-pitestiPodul suspendat peste Dunăre în zona Brăila, inclusiv drumuri de legătură  (25 km). Documentaţia de atribuire a fost trimisă pentru verificare la ANAP, urmând ca în perioada următoare să fie publicat anunţul în SEAP. Valoarea estimată a proiectului este de aproximativ 500 de milioane euro, cea mai mare din ultimii 27 de ani, execuţia lucrărilor urmând să fie finanţată din fonduri nerambursabile, proiectul fiind cuprins în portofoliul POIM 2014-2020.

 Drum expres Craiova Piteşti (121 km) – lansarea procedurii de achiziţie publică este estimată pentru iunie 2017. Centura de Sud a municipiului Bucureşti – Inelul 0 (50 km) – lansarea procedurii de achiziţie publică este estimată pentru iulie-august 2017. Autostrada Sibiu-Piteşti – Secţiunea 1 – Sibiu – Boiţa (14,1 km) – lansarea procedurii de achiziţie publică este estimată pentru iunie-iulie 2017 şi Autostrada Sibiu-Piteşti – Secţiunea 5 – Curtea de Argeş – Piteşti (30,3 km) – lansarea procedurii de achiziţie publică este estimată pentru iunie-iulie 2017. Autostrada Braşov – Tg. Mureş – Cluj – Oradea Secţiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borş (km 4+200 – km 64+450) 60,2 km – lansarea procedurii de achiziţie publică este estimată pentru iulie-august 2017.

euroDe asemenea, în data de 22 aprilie 2017 a fost publicat în SEAP contractul pentru proiectarea şi execuţia Proiectului Varianta de Ocolire Timişoara Sud, care prevede execuţia a 25,690 km de drum naţional la standarde europene. Termenul limită de evaluare a ofertelor este iulie 2017. Pe lângă beneficiile locale, varianta de ocolire Timişoara Sud are ca principal scop fluidizarea traficului intern şi internaţional care intră în ţară prin zona Stamora Moraviţa.