Factorii care influentează calitatea afacerii: Profesionalismul angajaţilor şi creşterea consumului

0
581

New Kopel Group, prima companie de leasing operaţional din România şi lider pe piaţa locală auto a închis primul trimestru cu rezultate pozitive, în creştere cu 47% a numărului de maşini vândute în primele 3 luni ale anului, de la 81 în 2015, la 119, în 2016. Cifra de afaceri a diviziei de rent a car a crescut cu 16%, iar câştigul mediu pe zi, cu 12%.

De asemenea, Grupul şi-a majorat cu 26% numărul de ore de service vândute in 2016, raportat la perioada similară a anului trecut. Flota diviziei de leasing operaţional (Sixt New Kopel Operational Leasing) s-a majorat şi ea cu 36.54%, de la 2050 de maşini anul trecut, la 2799 cars în 2016. Programul Prima Maşină Second Hand, început in 2015, este 100% epuizat. Studiul început în 2015 şi aflat anul acesta la cea de-a doua ediţie, a fost realizat pe mai mult de 50 de companii şi peste 100 de persoane fizice, prin metoda chestionarului. Studiul a fost iniţiat cu scopul de a obţine informaţii cheie despre comportamentul clienţilor în contextual pieţei locale şi de a măsura percepţia acestora cu privire la nivelul de trai din România. “Sunt rezultate pozitive care confirma previziunile făcute la începutul anului cand estimăm o crestere cu 20% a business-ului in 2016. A contat, în aceeaşi măsură, efortul nostru de a afla ce cred directorii de companii despre serviciile pe care le oferim sau dacă există intenţia de cumpărare a unei maşini noi, în cazul persoanelor fizice.”, a declarat Hezi Shayb, CEO New Kopel Group România.

Serviciile personalizate

               62% dintre directorii de companii au declarat că numărul de clienţi va creşte, atât în 2015 cât şi în 2016. 38% dintre aceştia, cu 4% mai mult decât în 2015, au declarat că portofoliul de clienţi va rămâne stabil. 74% dintre aceştia, cu 16% mai mult decât anul trecut, au declarat că cifra de afaceri medie pe client va creşte, în vreme ce 12% mai multi decât în 2015 au declarat că îşi va menţine nivelul. 84%, cu 18% mai mulţi decât în 2015, au declarat că cifra de afaceri va creşte. 54% dintre aceştia, cu 8% mai mult decât în 2015 amintesc o creştere a numărului de angajaţi în 2016, în vreme ce 42% declară că numărul acestora se va menţine acelaşi. Directorii de companii declară doi factori principali care le influentează calitatea afacerii : profesionalismul angajaţilor şi creşterea consumului şi optează pentru serviciile de leasing operaţional oferite de o campanie din două motive: serviciile personalizate şi cea mai bună ofertă de preţ.

30% preferă plata în numerar

           Respondenţii persoane fizice au declarat, în proporţie de 97% ca au deja o maşină de familie, în creştere cu 13% faţă de 2015. 68% dintre aceştia, cu 14% mai mult decât în 2015, intenţionează să îşi cumpere o maşină nouă în viitorul apropiat. 6%, cu 4% mai mult decât anul trecut, cred că nivelul de trai este mult mai bun decât în 2015, 24% declară că este mai bun, iar 50%, ca acesta va rămâne la fel ca în 2015. Ca şi metodă de achiziţie, 30% preferă plata în numerar şi 28%, creditul.11% ar prefera un contract de leasing. 33% au declarat ca Programul Prima Maşină ar trebui să acopere şi maşinile second hand şi 52% evaluează Programul ca fiind bun.  “Piaţa se dezvoltă rapid în ritmul aşteptărilor clienţilor. Practic, dacă ştii care sunt acestea, eşti pregatit să înfrunţi efectelelor positive asupra afacerii tale”, a mai spus Hezi Shayb.

O flotă de 750 de maşini din toate segmentele

            La începutul anului 2016, New Kopel Group a anunţat o creştere cu 20% a investiţiilor în diviziile de leasing operaţional şi rent a car. Obiectivul comunicat a fost acela de a cumpara între 1200–1500 de maşini noi şi menţinerea creşterii de 9% pe care compania a avut-o în 2015 şi în 2016, pe zona de rent a car.  Pentru Sixt Rent a Car, obiectivul este acela de a avea o flotă de 750 de maşini din toate segmentele. Pentru 2016, creşterea este completată de intensificarea cu 20% a activităţii din service, New Kopel Group având unul dintre cele mai mari service-uri din România. Obiectivul de vânzări a companiei în 2016 înseamnă 1500 de maşini noi şi second hand în toate diviziile de business – Opel Union Motors (maşini noi) şi Sixt New Kopel Seccond Hand.

 

          Obiectivele New Kopel Group vizează, de asemenea, o creştere a portofoliului de clienţi cu 20%, compania având în divizia de leasing operaţional, în 2015. De asemenea, în 2016, New Kopel Groupse va concentra pe găsirea de noi oportunităţi de extindere a Grupului în România.kopel kopel1.pg kopel2