BCR – Program de lucru cu publicul, de Sărbători

0
677

bcrBanca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26 decembrie 2016, precum şi pe 1, 2 ianuarie 2017 (Sǎrbǎtori legale).

Ca excepţie, unităţile BCR din centrele comerciale şi mall-uri vor fi deschise, dar vor funcţiona după programul acestora, iar activitatea va fi similară zilelor de week-end, nebancare.

Programul de lucru cu publicul este afişat la loc vizibil în toate unităţile băncii.

ATM-urile şi maşinile multifuncţionale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziţia clienţilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Mai mult, prin intermediul serviciilor de digital banking, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare la distanta astfel:

  • prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator si tableta;
  • prin Mobile Banking, folosind aplicatia Touch 24 Banking BCR (disponibila pe iOS si Android);
  • la telefon, apeland gratuit serviciul Phone Banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4021 407.42.00 pentru apeluri internationale, serviciu disponibil non-stop
  • prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:

  • Asistenta de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet şi Mobile Banking;
  • Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
  • Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:

  • 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
    • 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice reţea din ţara si din străinătate, la tarif normal.

    Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.