Microintreprinderile rulează circa 76% din sumele tranzacţionate prin Click şi Alo 24 Banking

0
304

Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, pe parcursul anului 2013, tranzacţii în valoare de  peste 27 miliarde lei prin intermediul serviciului Click şi Alo 24 Banking (internet şi telefon). Cele 27 miliarde de lei tranzacţionati prin Click şi Alo 24 Banking BCR au fost efectuate în aproximativ 7 milioane de transferuri, din care peste 96% dintre acestea reprezintă transferuri intra şi inter bancare şi schimburi valutare. „Noutăţile şi dezvoltările lansate de BCR pe parcursul anului 2013 pe serviciul Click şi Alo 24 Banking s-au vazut şi în creşterea gradului de adopţie şi folosire a serviciului în rândul clienţilor băncii. Astfel, anul 2013 a însemnat o creştere de circa 15% a activării serviciului Click şi Alo 24 Banking în rândul clienţilor persoane fizice şi de 21% a accesării serviciului de către clienţii persoane fizice autorizate (PFA)”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Segmentul PFA, campion la tranzacţii

Segmentul PFA a înregistrat, în anului 2013, cele mai mari creşteri de tranzacţii, atât din punct de vedere al numărului de tranzacţii efectuate (peste 23%), cât şi al valorilor tranzacţionate (peste 26%). Prin Click şi Alo 24 Banking, clienţii sunt încurajaţi să tranzacţioneze prin noua modalitate de autentificare simplificată, prin nume de utilizator şi parolă, pusă la dispoziţia tuturor clienţilor Micro şi PFA începând cu luna aprilie a anului trecut. Clienţii din categoria Microintreprinderi rulează circa 76% (adica 21 miliarde de lei) din sumele tranzacţionate prin Click şi Alo 24 Banking BCR. Totodată, se înregistrează o creştere a numărului şi volumelor de tranzacţiilor efectuate, cele mai mari creşteri înregistrandu-se pe numărul tranzacţiilor inter şi intra bancare, schimburi valutare, precum şi pe operaţiunile de tip Direct Debit şi Standing Order.