Luna trecută / Ryanair a transportat 11.5 milioane de clienţi

0
296

avionCompania aeriană Ryanair a anunţat, ieri, raportul lunar care confirmă că operatorul menţionat se află în poziţia de lider pentru atenţia acordată clienţilor. Câteva date statistice prezentate de companie vine să susţină afirmaţia de mai sus. Astfel, 90% din cele peste 63,000 zboruri operate în luna august au ajuns la timp; mai puţin de 1.5 plângeri la  1000 clienţi; mai puţin de o plângere de bagaje la 1000 clienţi. Şi nu în ultimul rând, la 99% dintre sesizări s-a răspuns în mai puţin de 7 zile. Robin Kiely, reprezentantul Ryanair a declarat că această companie  a transportat 11.5 milioane de clienţi în luna august. “90% din cele peste 63,000 de zboruri ale noastre au ajuns la timp, iar noi am continuat să îmbunătăţim experienţa de zbor a consumatorilor. Cu reţeaua noastră de rute extinsă şi dezvoltări adiţionale ale programului “Always Getting Better”, aflat în cel de-al treilea an, Ryanair continuă să ofere multe altele decât doar tarifele cele mai mici din Europa…”, a subliniat Robin Kiely.