Ryanair le-a solicitat clienţilor să se conformeze cu politica sa privind bagajele

0
413

avionRyanair, compania aeriană preferată a europenilor, astăzi (11 iulie) le-a solicitat clienţilor săi să se conformeze pe deplin cu politica sa privind bagajele, odată cu startul celui mai aglomerat sezon de vară de până acum. Clienţii Ryanair se bucură de una dintre cele mai generoase politici pentru bagaje din Europa şi pot transporta la bord un bagaj de cabină de 10kg şi unul mic, adiţional. Totuşi, luând în considerare faptul că zborurile au un grad de încărcare de 95%, clienţilor li s-a reamintit că trebuie să se conformeze cu următoarele reguli pentru bagaje:

 Bagaje de cabină – Dimensiunile maxime pentru bagajele de cabină sunt:

          1 bagaj de cabină normal (de dimensiunile 55cm x 40cm x 20cm şi 10kg în greutate)

·         1 bagaj mic (geantă de mână, geantă de laptop, pungă cu cumpărături din aeroport etc)

Din cauza spaţiului limitat pentru bagaje, în cabină, doar 90 de bagaje normale de mână (de dimensiunile 55 x 40 x 20 cm) pot fi transportate la bord şi oricare dintre bagajele normale rămase pot fi transportate, gratuit, la cala pentru bagaje. Ambele bagaje transportate trebuie să se încadreze în măsurătorul de la poarta de îmbarcare, şi oricare bagaj de cabină supradimensionat va fi refuzat, sau, unde e posibil, transferat la cala aeronavei în schimbul achitării unei taxe de 50£/50€.

Îmbarcare prioritară:

Clienţii care au achiziţionat Îmbarcare Prioritară au garanţia că îşi vor putea lua bagajul în cabină, deoarece ei vor fi primii care se îmbarcă. Îmbarcarea Prioritară poate fi adăugată unei rezervări, de la doar 5€. Clienţilor care se deplasează pentru călătorii scurte de 2-4 zile şi care vor să se asigure că bagajul lor de cabină nu va merge la cală, li se recomandă să achiziţioneze Îmbarcare Prioritară.

Bagaje înregistrate:

Clienţilor care călătoresc pentru vacanţe, pentru perioade mai lungi, şi care vor să transporte bagaje mai mai mari de 10kg, li se recomandă să selecţioneze bagaje înregistrate şi să îşi înregistreze bagajul la cală.

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:

 “Clienţii pot transporta la bord un bagaj normal de cabină şi unul mai mic, iar toleranţa celui de-al doilea bagaj a fost una din îmbunătăţirile foarte populare ale programului “Always Getting Better”. Totuşi, am observat că unii clienţi transportă în cabină genţi mai mari decât cele premise, fapt ce duce la întârzieri, dar şi la pericolul ca politica noastră să fie revizuită, dacă această practică va continua.

 Pentru că intrăm în sezonul de vârf, cu multe zboruri ocupate la capacitate maximă, rugăm clienţii să se asigure că vor călători cu mai puţine bagaje de mână, acolo unde e posibil. Aeronava noastră poate transporta doar 90 de bagaje de mână mai mari, iar agenţii noştri de la porţile de îmbarcare, cu rigurozitate, vor pune în aplicare politica noastră de bagaje pentru a preîntâmpina întârzierea zborurilor şi pentru asigurarea unei experienţe plăcute de călătorie pentru toţi clienţii. Oricare client care vrea să transporte un bagaj mai mare este rugat să îşi achiziţioneze un bagaj înregistrat.”