Copiii stimulaţi cu ajutorul tehnologiei să viziteze muzeele

0
350


Timp de două zile, la finele săptămânii trecute, Muzeul Antipa din Bucureşti a găzduit un eveniment dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 8 şi 14 ani, organizat de compania Samsung, denumit „Vânătoarea de comori”. Organizatorii acestui eveniment consideră că accesul la informaţii îi ajută pe copii să se dezvolte, să se distreze şi să înveţe în acelaşi timp. Aceştia cred că părinţii, în primul rând, trebuie să faciliteze accesul copiilor la informaţii, oferindu-le posibilitatea de a creşte, de a descoperi lucruri noi, dar şi de a le face învăţarea cât mai plăcută. Aceste modalităţi de dezvoltare a copiilor pot fi descoperite doar cu ajutorul tehnologiei, cred organizatorii. Aceştia au format echipe a câte 3-4 persoane şi au intrat în competiţia pentru câştigarea a numeroase premii amuzante, descoperind totodată, misterele naturii. Scopul acestui eveniment, organizat de compania Samsung Electronics România şi Muzeul Antipa, este de a le insufla copiilor pasiunea pentru ştiinţele naturii, de a descoperi lucruri noi într-un cadru prietenos şi inovativ, de a-i îndeamna să interacţioneze cu tehnologia şi nu în ultimul rând, de a le face mai plăcute vizitele la muzeu. Programul a debutat în anul 2013 şi vizează îmbunătăţirea experienţei în muzeu cu ajutorul tehnologiei.

ELIZA BOTNARI