Ford a prezentat astăzi, pentru prima dată, noua Fiesta, cu un stil nou și un pachet îmbunătăţit de tehnologii, propulsată de motoare mild-hybrid sofisticate, care o pregătesc pentru viitor.
Un exterior îndrăzneț și distinctiv duce designul expresiv al noii Fiesta la un nivel superior, conferindu-i mai multă prezență pe șosea și o diferențiere mai mare între echipări în cadrul gamei cuprinzătoare de variante Fiesta. Fiecare nivel de echipare- Trend Connected, Titanium, ST-Line și Active, beneficiază de elemente de stil unice, alături de o gamă extinsă de culori, jante și finisaje interioare. Gama Fiesta este, de asemenea, extinsă cu pachetul X pentru Titanium, pentru un plus de personalitate.
Tehnologiile de ultimă generație fac din noua Fiesta o mașină mai bine echipată ca oricând, pentru o experiență de condus conectată și inteligentă. Farurile cu tehnologie LED sunt pentru prima dată introduse ca standard, de la primul nivel de echipare. Opțional, tehnologia avansată Matrix LED, care oferă funcționalitatea anti-orbire (Glare – Free High Beam), poate adapta fasciculul farurilor pentru o mai bună vizibilitate în condiții dificile.1
Ford prezintă astăzi și noua Fiesta ST dezvoltată de divizia Ford Performance. Experiența hatchback-ului sportiv este îmbunătățită cu noile faruri LED Matrix, noi scaune sportive dezvoltate de specialiștii noștri, detalii de design sportive, inclusiv o nouă grilă frontală Chrystaline Grey și opțional, o culoare uimitoare pentru exterior, Mean Green – precum și o creștere de 10% a cuplului maxim, până la 320 Nm. “Succesul modelului Fiesta se datorează modului în care ținem pasul și stabilim noile standarde pentru plăcerea de a conduce, dar și pentru tehnologie și eficiență la volan”, a declarat Roelant de Waard, director general Autovehicule, Ford Europa. „Noua Fiesta este un alt salt înainte pentru segmentul de automobile mici și oferă un model care se potrivește oricărui stil de viață.
Versiunile de echipare Trend Connected și Titanium prezintă o grilă superioară largă, cu dungi orizontale puternice și un cadru cromat cu luciu puternic și cu orificii laterale distincte. Seria Titanium prezintă, de asemenea, bare orizontale ale grilei superioare finisate în crom ștanțat la cald, combinate cu ornamente exterioare cromate la geamuri.
Versiunea ST-Line, inspirată de Ford Performance, oferă un caracter mai sportiv și este recunoscută prin noua sa grilă superioară cu inserții pronunțate și finisaj de tip fagure negru lucios. Fantele laterale largi sunt finisate în culoarea caroseriei și o grilă inferioară mai mare accentuează aspectul sportiv.
Versiunea Active, inspirată de SUV-uri, se distinge prin elemente de design mai robuste pentru un caracter aventuros. Aceasta prezintă o grilă superioară largă cu dungi verticale puternic finisate în negru lucios și cu fante laterale mai înalte și proeminente care reflectă poziția la volan mai înaltă, specifică unui crossover.
Șapte noi modele de jante din aliaj completează noul design exterior îndrăzneț și două noi culori exterioare sunt de asemenea disponibile – Boundless Blue și Beautiful Berry. „Fiesta este o mașină mică, dar cu personalitate. Plăcerea de a conduce și calitatea sa au fost întotdeauna exprimate prin stilul său specific”, a declarat Amko Leenarts, director Design, Ford of Europe. „Pentru noua Fiesta am creat și mai multe personalități distincte, astfel încât clienții noștri să poată alege o versiune care să reflecte propriul stil și perspectivă asupra vieții.”
Noul motor EcoBoost Hybrid de 1,0 litri al noului Ford Fiesta este disponibil în variantele de 125 CP și 155 CP, combinate cu o transmisie manuală în șase trepte. Eficiența consumului de carburant conform WLTP de 4,9 l / 100 km și emisiile de CO2 de 111 g / km2 reprezintă o îmbunătățire de 5 % comparativ cu un motor EcoBoost de 125 CP de 1,0 litri non-hybrid, cu economie de până la 10% în regim urban, conform datelor Ford. Modelul EcoBoost Hybrid de 125 CP este disponibil și cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj Powershift cu șapte rapoarte, oferind schimbări line de trepte, pentru un rafinament optimizat și un consum de 5,2 l / 100 km consum de combustibil și 117 g / km CO2 WLTP.
Motorul Ford EcoBoost de 1,0 litri este oferit în varianta de 100 CP, cu un consum de 5,2 l / 100 km și 118 g / km CO2 WLTP. La fel ca varianta EcoBoost Hybrid, motorul utilizează injecție directă de combustibil la înaltă presiune, cu distribuție variabilă a supapelor (Ti-VCT) și un arbore cotit cu design compensat pentru o funcționare rafinată împreună cu o transmisie manuală cu șase rapoarte.
Noua Fiesta ST Devine Mean Grean
Astăzi, Ford a prezentat pentru prima dată noua Fiesta ST hot hatchback, dezvoltată de Ford Performance.
Un design exterior nou încorporează un aspect mai agresiv, cu grile superioare și inferioare în fagure alături de fantele laterale inferioare mari. Grila superioară și elementele laterale care echipează Fiesta ST sunt finisate în culoarea specială Chrystaline Grey, iar elementele aerodinamice precum spoilerul inferior, pragurile laterale, eleronul și difuzorul spate sunt finisate în culoarea caroseriei. Jantele standard de 17 inch sau cele opționale din aliaj de 18 inch au un finisaj de tip magnetit închis, iar opțiunile de culoare exterioară includ acum ST Mean Green.
Noile scaune tip Performance au fost dezvoltate special pentru a oferi un suport și mai mare șoferilor în timpul condusului sportiv, sau confort la drum lung. Tetiera integrată și cele 14 reglaje diferite îi ajută pe șoferi să-și găsească poziția preferată la volan. La interior mai găsim cusături distinctive contrastante de culoare roșie și tapițerie tip Sensico pentru o senzație premium. Un volan sport cu baza de jos dreaptă și o folie cu efect de carbon mat, cu detalii roșii, adaugă un plus de caracter sportiv interiorului.
Accelerația de la 0-100 km/h în 6,5 secunde și o viteză maximă de 230 km/h sunt livrate de un motor EcoBoost de 1,5 litri, care furnizează 200 CP la 6.000 rpm și cuplu maxim crescut de la 290 Nm la 320 Nm pe o plajă de turații de la 1.600 rpm până la 4.000 rpm. Arcurile brevetate, formate la rece cu forță vectorizată și amortizoarele frontale Tenneco cu două camere (twin-tube), oferă un control mai bun în viraje, care împreună cu un diferențial cu alunecare limitată Quaife comandat mecanic, oferă tracțiune îmbunătățită și o mai bună agilitate în viraje.
Pe lângă modurile normal și sport, noua Fiesta ST oferă și un mod Track în locul modului Eco, care dezactivează controlul tracțiunii și setează ESC corespunzator pentru condusul pe circuit.