Telekom Romania Mobile a încheiat primul trimestru din 2022 cu creșteri la toți indicatorii cheie de performanță

0
330

Toate eforturile depuse de Telekom Romania Mobile Communications S.A. (Telekom Mobile / TKRM) în ultimele șapte luni, de când a lansat promisiunea de ale oferi clienților săi “Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”, au generat rezultate în urcare la toți indicatorii de performanță pentru T1 2022, dovedind astfel relevanța și atractivitatea angajamentului companiei de a îmbunătăți experiența clienților și de a le crește satisfacția.

Veniturile totale au crescut cu 1,6% de la an la an în primul trimestru din 2022, până la 78,4 milioane de euro, luând în considerare referința de raportare fără impactul operațiunilor wholesale (MVNO) și alte venituri legate de operațiunile fixe. Veniturile din servicii au fost afectate de scăderile drastice ale tarifelor de terminare a apelurilor mobile, care au fost reduse cu 8% la 1 iulie 2021 și cu încă 21% la începutul anului 2022.

Cea mai mare realizare este însă creșterea majoră a EBITDA în primul trimestru al anului, până la 11,7 milioane de euro, sub aceeași referință de raportare, alimentată de două realizări: pe de o parte, creșterea bazei totale de clienți și, pe de altă parte, de reducerea consistentă a costurilor directe cu 28,6%.

Baza totală de clienți a Telekom Mobile a crescut cu 7,6% în T1 2022 față de T1 2021, până la 3,82 milioane. Din acest total, 1,75 milioane au fost abonați (în creștere cu 5,1% de la an la an, al optulea trimestru consecutiv) și 2,07 milioane au fost utilizatori prepaid (în creștere cu 9,8% de la an la an, pentru al treilea trimestru consecutiv).

„Rezultatele din primul trimestru încununează eforturile noastre de a transforma modul în care ne proiectăm serviciile și ne deservim clienții, rămânând mereu fermi angajamentului nostru ‘Simplu și corect’. Ascultând în mod constant ceea ce spun clienții noștri și dedicați să le rezolvăm solicitările, am aliniat ofertele pentru clienții noi și cei existenți, am simplificat factura, contractul și am regândit modul în care interacționăm în cel mai transparent mod posibil. Pe lângă acestea, am continuat cu un nou portofoliu sub deviza ‘Cât vezi atât plătești’, în luna aprilie. Și nu ne vom opri până nu vom câștiga și păstra încrederea clienților noștri”, a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.

Îmbunătățirea liniei indicatorilor de performanță în primul trimestru al anului este semnalată și de satisfacția generală a clienților, 80% dintre aceștia fiind promotori ai produselor și serviciilor Telekom Mobile, dar și de o îmbunătățire constantă și continuă a scorului Net Promoter Score.

Performanța Telekom Romania Mobile în primele trei luni ale anului este și mai importantă, având în vedere contextul general din această perioadă: o inflație accelerată și creșterea prețurilor la utilități, care au afectat puterea medie de cumpărare a românilor, precum și situația geopolitică care s-a degradat la sfârșitul lunii februarie.

„În primul trimestru al anului, am adus pe piață noi oferte comerciale atractive. În ceea ce privește sănătatea afacerii, vom continua să ne străduim să luăm deciziile corecte, să investim într-un mod inteligent și să respectăm disciplina strictă a costurilor, care ne va ajuta să ne impunem în aceste vremuri de imprevizibilitate. Prin aceasta, punem bazele unui an de succes. Primul an în noua configurație de jucător exclusiv pe piața de telefonie mobilă, care se preocupă mereu100% de clienții săi”, a declarat Nicolas Mahler, Chief Financial Officer, Telekom Romania Mobile.