Utilizatorii serviciului de mobile banking, MyBRD Mobile, beneficiază de noi funcţionalităţi inovatoare

0
182

«Split the bill» (Împarte nota de plată)  le permite celor care folosesc serviciul să împartă cheltuielile, fie că este vorba despre o masă în oraş cu prietenii sau de plata facturilor de utilităţi în cazul locuinţelor folosite în comun. Suplimentar, utilizatorii au acum posibilitatea de a solicita bani prin funcţionalitatea «Request money» (Cere bani) sau de la orice alt utilizator al aplicaţiei MyBRD Mobile indicând doar numărul de telefon.

Cele 2 noi opţiuni de transfer de bani completează gama de funcţionalităţi inovatoare oferită de serviciul de mobile banking al BRD. Una dintre acestea este transferul direct către un număr de telefon mobil, o modalitate unică pe piaţa bancară din România. Beneficiarul plăţii poate ridica banii, imediat, de la orice agenţie BRD, chiar şi fără să fie titularul unui cont bancar. Suplimentar, clienţii beneficiază de alte funcţionalităţi inovatoare, precum plata facturilor de utilităţi prin scanarea codului de bare şi transferurile prin coduri QR către alţi utilizatori MyBRD Mobile.

2,5 milioane de tranzacţii

Lansat în noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numără peste 205.000 de utilizatori şi este în topul celor mai descărcate 3 aplicaţii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android şi Windows Mobile, cu mai mult de 255.000 de descărcări până în prezent. Şi serviciul  de internet banking MyBRD Net le propune utilizatorilor câteva funcţionalităţi noi.  Astfel, clienţii persoane fizice, investitori la unul din fondurile de investitii BRD Asset Management, distribuite prin BRD, pot consulta informaţii legate de fondurile deţinute şi, de asemenea, pot subscrie şi răscumpăra unităţi de fond.

Aplicaţia de internet banking devine şi mai prietenoasă pentru utilizatori prin noua funcţionalitate care le oferă acestora ajutor contextual în realizarea operaţiunilor. Informaţiile sunt afişate personalizat, în funcţie de metoda de autentificare / semnare a utilizatorului, şi descriu paşii care trebuie urmaţi pentru finalizarea cu succes si in siguranta a tranzacţiei.

Serviciul MyBRD Net numără 703.000 utilizatori care au generat, în 2015, peste 2,5 milioane de tranzacţii, în creştere cu 15 % faţă de anul precedent, valoarea tranzacţiilor fiind, în acelaşi interval, cu aproximativ 1 milion RON mai mare decât cea înregistrată la finalul anului 2014.