La Dolj, sunt peste 30 de unităţi şcolare care au rămas fără conducere, după susţinerea examenului de director şi director adjunct

0
314

La sfîrşitul săptămânii trecute au fost afişate rezultatele finale din cadrul concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi de director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar din Dolj. Sunt unităţi care nu au structura de conducere definitivată prin examen, în aceste cazuri recurgându-se la numire prind decizia inspectorului şcolar judeţean.

nicusor cotescuLa nivelul judeţului nostru, au fost scoase la concurs 267 de posturi: 194 pentru fucţia de director şi 73 pentru „adjunct”. Pentru susţinerea concursului s-au înscris 457 de persoane – 321 la manager şi 136 la „adjunct”. „În urma soluţionării contestaţiilor s-a schimbat ierarhia în mai multe unităţi de învăţământ preuniversitar, situaţie care s-a afişat şi pe site-ul ISJ Dolj. La acest nivel, după tot ce ţine de procesul de concurs, putem vorbi de unităţi de învăţământ care nu au conducere- 34 pentru directori, 11 pentru adjuncţi. Sunt 26 de instituţii fără director admis (Grădiniţele „Phoenix”, „Tudor Vladimirescu”, Şcolile Gimnaziale din 20 de localităţi rurale (Urzicuţa, Dioşti, Brădeşti, etc., precum şi Liceele din Bîrca, Poiana Mare, Amărăştii de Jos, ş.a.m.d.) . Sunt şi opt instituţii fără „adjunct” – Şcolile Gimnaziale „Gheorghe Bibescu” şi „Traian” din Craiova, cele din Braloştiţa şi Sadova, la care se adaugă Liceul Tehnologic Special „Beethoven”, Liceul Teoretic „Henri Coandă”, ambele din Craiova, şi Liceele din Amărăştii de Jos, vorbim de „admis”, la care se adaugă şi trei instituţii unde nu au fost candidaţi pe post.   Pe 16 decembrie, vor fi validate rezultatele concursului, iar până pe 23 decembrie vor fi încheiate contracte de manageriat cu autorităţile administraţiei publice locale  ”, a precizat prof.  Nicuşor Cotescu (foto), inspector general adjunct al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj. Acolo unde nu au fost câştigate funcţiile, prin concurs, decizia va reveni inspectorului general şcolar, cu respectarea metodologiei.