Diverta – Mercur Center şi actriţa Nataşa Raab: invitaţie la lectură

0
478

Redeschiderea în noul spaţiu situat la etajul al doilea din Mercur Center a fost sărbătorită de magazinul Diverta împreună cu craioveni de toate vârstele şi cu un invitat cu totul special: îndrăgita actriţă Nataşa Raab, de la Teatrul Naţional „Marin Sorescu”. „La Diverta e musai să citim!” le-a spus domnia sa celor care au zăbovit la o discuţie pe tema lecturii sau în faţa rafturilor ticsite cu cărţi, dar şi cu accesorii pentru birou, jocuri şi jucării creative. Și n-au fost puţini, mai ales că în prima zi în acest nou şi modern spaţiu Diverta i-a întâmpinat cu o reducere de 10% la toate produsele, ofertă de care publicul va beneficia timp de o lună. Tot joi seara, copiii s-au întâlnit aici cu Minnie Mouse, bucurându-se de un spectacol de animaţie, face painting şi modelaj de baloane. Ca şi Mercur Center, magazinul Diverta poate fi vizitat zilnic, de luni până duminică, între orele 10.00 – 22.00.

Diverta deschidere 1Sub sloganul „Mereu ceva nou”, Diverta propune un spaţiu de shopping structurat pe trei zone de interes, create pe baza preocupărilor publicului: „Îmi place”, „Mă joc şi învăţ” şi „Am succes”. O gamă extinsă de produse de dezvoltare personală şi petrecere a timpului liber pentru întreaga familie (cărţi, produse de birotică şi papetărie, jucării, cadouri, colecţii şcolare şi pentru adolescenţi, jocuri, gadgeturi tech&non-tech, accesorii media) se regăseşte şi în Diverta – Mercur Center, ca de altfel în întreg lanţul de magazine din ţară. Noul spaţiu, mai modern şi mai primitor, la fel ca centrul comercial care îl găzduieşte, se află la etajul al doilea.

„Avem un mix de produse foarte tentante şi multe noutăţi”

„Foarte mulţi craioveni aşteptau să redeschidem Diverta Mercur. Ne-au căutat în spaţiul din Electroputere Mall şi azi (n.r. – joi) s-au bucurat că am redeschis aici. Am făcut-o într-un spaţiu mai mare decât cel pe care îl aveam înainte, mai modern şi mai luminos, un spaţiu în care toate conceptele Diverta se îmbină armonios, pe zone dedicate copiilor şi adulţilor, cu un mix de produse foarte tentante şi multe noutăţi. Venim cu conceptul Blind Date, pe care îl avem doar noi, cu gadgeturi IT. Suntem într-o continuă mişcare, aşa cum este şi sloganul nostru Diverta. Și, important, venim şi cu reduceri de preţuri: timp de o lună, vom avea 10% discount la toate produsele din magazin. Pe lângă acestea, avem foarte multe promoţii în orice perioadă a anului”, ne-a declarat Raluca Terpeziceanu, director de zonă Diverta. În plus, magazinul va găzdui, ca şi până acum, diverse evenimente atât pentru adulţi, cât şi pentru copii – lansări de cărţi ori ateliere de creativitate şi nu numai.20160609_172504

Actriţa Nataşa Raab a ales o carte despre grădini

Evenimentul de inaugurare a Diverta – Mercur Center a avut loc în prezenţa unui invitat cu totul special: actriţa Naţionalului craiovean Nataşa Raab. Tonică şi volubilă, aşa cum publicul o cunoaşte, domnia sa s-a aşezat confortabil la o discuţie nonformală cu vizitatorii şi cumpărătorii pe tema lecturii, sub genericul „La Diverta e musai să citim!”. „Dacă vreţi să fiţi oameni educaţi, să vă îmbogăţiţi vocabularul şi cunoştinţele, e musai să citiţi! Pentru că un om informat face cât trei! Iar omul care are cartea în suflet este un om frumos. Diverta vă aşteaptă aici cu cărţi pentru toate vârstele, dar şi cu jocuri şi nu numai. Îmi doresc ca acest spaţiu să fie în permanenţă foarte plin. Este minunat că într-un complex comercial atât de mare avem şi o librărie!”, s-a adresat Nataşa Raab celor mai mici dintre cititori.

Întrebată ce îşi alege din multitudinea de produse de la Diverta, actriţa s-a oprit asupra unei cărţi despre grădini! „Văd că sunt foarte multe volume aici. Dar pentru că eu am citit cam până pe la 18 ani tot ce era mai reprezentativ în beletristica universală, acum sunt foarte selectivă. Aleg un album despre grădini – l-am şi văzut aici, pe un raft –, pentru că acum mă ocup de grădinărit. Însă, pentru că nu ştiu prea multe, am nevoie să citesc”, a declarat Nataşa Raab.Diverta deschidere 3

Produse structurate pe zone de interes şi cel mai nou concept – Blind Date

Unul dintre cei mai mari retaileri de entertainment şi dezvoltare personală din România, cu o istorie de 16 ani, Diverta îşi propune în acest an reamena­jarea magazinelor mari pe care le deţine, aceasta vizând în principal transformarea lor într-un one-stop-shop prin adăugarea de noi produse, care completează cele trei zone principale de interes: papetărie, carte, jucării. În plus, noua amenajare urmăreşte să ofere mai mult spaţiu de lectură clienţilor adulţi şi copii.

Ca oriunde în ţară, şi în magazinele din Craiova, publicul regăseşte în primul rând o diversitate de cărţi, structurate pe zone de interes: Memorii/Jurnale, Beletristică, SF/Fantasy, Autoeducare, Știinţe, Dicţionare/Cursuri, Noutăţi, Top carte, Carte de specialitate, Enciclopedii pentru copii. Li se adaugă un raft dedicat exclusiv jocurilor (Dixit Catan, Scrable, Ligretto, Carcassonne ş.a.), precum şi altele pentru jucării creative, accesorii birou, organizare/arhivare, colecţii şcoală. De asemenea, craiovenii găsesc în Diverta – Mercur Center cel mai nou concept lansat de magazin la începutul acestui an: Blind Date with a Good Book. Cărţile din această colecţie sunt împachetate într-un ambalaj atrăgător, cu o grafică specială (putând fi şi o soluţie inedită pentru un cadou), ce oferă clientului indicii despre titlul cărţii.Diverta deschidere 4

Retailerul deţine 23 de magazine în 15 oraşe din ţară

Deşi magazinele Diverta reprezintă un concept unic pe piaţa de retail din România, efectele crizei economice s-au resimţit, la sfârşitul anilor 2000, şi asupra activităţii societăţii, eforturile de creştere a vânzărilor necompensând trendul negativ al pieţei pe care activează societatea. Lanţul de librării deţinut de omul de afaceri Radu Octavian a ieşit însă din insolvenţă în 2013 şi, potrivit Ziarului Financiar,  a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 9,5 milioane de euro şi cu 23 de magazine în 15 oraşe din ţară. „După mai mulţi ani în care compania a tre­cut prin diverse res­truc­turări, anul acesta putem miza din nou pe creştere, pe fondul sta­bilizării bu­si­nessului şi al îmbunătăţirii indica­torului de vânzare/mp cu 20% în ultimii doi ani. Astfel, pentru 2016 ne propunem o creştere cu 5% a cifrei de afaceri”, a declarat pentru Ziarul Financiar Amalia Buliga, directorul general al lanţului.Diverta deschidere 5