Ford prezintă o nouă versiune de șasiu Transit, concepută special pentru a oferi o capacitate maximă de încărcare pentru operatorii din segmentul în creștere de 3,5 tone, de pe piața internațională de transport.
Noul model cu tracțiune față are un șasiu cu lungime extinsă și sisteme de propulsie pe șasiu Heavy Duty, ca răspuns la cererea intensă din Polonia, Europa Centrală și statele baltice – locații de bază pentru numeroase companii care desfășoară operațiuni cu vehicule de livrare de 3,5 tone pe rutele internaționale.
Echipat cu o conversie de tip benă cu prelată, acest model Transit L5 cabină cu șasiu poate transporta până la 10 Euro Paleți – chiar cu o cabină de dormit montată – și o sarcină utilă de până la 950 Kg odată convertită.
“Afacerile sunt în plină expansiune în sectorul de livrare pe distanțe lungi, iar noul nostru model de șasiu Transit cu lungime extinsă este special conceput pentru a oferi cel mai mare spațiu de încărcare posibil – ajutând, astfel, business-urile să fie mai eficiente ca niciodată”, a declarat Paul Baynes, manager conversii, Vehicule Comerciale, Ford Europa.
Modelul Transit șasiu L5 este acum disponibil pe piețele europene, susținut de rețeaua Ford de aproximativ 200 de Preparatori de Vehicule Acreditați din 13 țări, care proiectează și construiesc conversii personalizate pentru nevoile specifice ale afacerilor clienților.
Capacitate de încărcare remarcabilă
Pentru a susține o capacitate de încărcare generoasă, noul model Transit are un ampatament de 4.522 mm – cea mai lungă dintre toate modelele cabină cu șasiu, cu tracțiune față și GVM de 3,5 tone.
Pentru a ne asigura că noua cabină a șasiului îndeplinește cerințele clienților, Ford colaborează deja cu Carpol și Nadwozia Partner din Polonia pentru a produce vehicule demonstrative pentru transport internațional tipic, cu benă cu prelată și locuri confortabile de dormit deasupra cabine.
Toate modelele cabină cu șasiu Transit L5, FWD sunt echipate cu motorul diesel EcoBlue 2.0 litri, care respectă toate reglementările specifice pentru emisii și care este puternic și eficient din punct de vedere al consumului de combustibil.3 Acesta dezvoltă 130 CP și 360 Nm pe varianta standard, iar varianta de performanță ridicată vine cu o putere de 160 CP și 390 Nm pentru aplicații solicitante. Ambele variante de motoare Heavy Duty acceptă conversii de peste 2.380 Kg, greutate convertită, ceea ce le face ideale pentru operatorii de transport internaționali.
Pe dotarea standard, noul model Transt vine cu o transmisie manuală în 6 trepte, dar clienții au la dispoziție și opțiunea de transmisie automată, în 6 trepte, cu mod de schimbare manual. Un rezervor de combustibil opțional cu autonomie extinsă de 95 de litri este disponibil pentru toate grupurile de propulsie, oferind o autonomie sporită, pentru o eficiență îmbunătățită și mai puține opriri pentru alimentare.
inca putin si-ajung cat tir-urile …
Comments are closed.