ANPC: La noul număr de telefon 021/9551, consumatorii pot reclama încălcarea drepturilor

0
356

Cetăţenii români sau străini pot reclama încălcarea drepturilor consumatorului sau pot depune sesizări la noul număr de telefon 021/9551 al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

„De duminică (n.r. – 6 ianuarie) intră în vigoare noul număr de telefon, Telefonul Consumatorului Infocons – 021/9551, număr apelabil din orice reţea la tarif normal. Orice consideră consumatorul român sau străin aflat pe teritoriul României că îi dăunează sănătăţii, bugetului sau că produsul respectiv este o păcăleală, putem fi sesizaţi la acest număr şi intervenim cât se poate de repede în sprijinul lor”, a declarat, la postul public de radio, preşedintele ANPC, Bogdan Nica.

Operatorii economici au obligaţia să afişeze următoarele: „Telefonul Consumatorului Infocons – 021/9551, linie telefonică cu tarif normal în reţeaua Romtelecom”. O plachetă cu respectivele informaţii poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a ANPC.

La 6 ianuarie 2013 a intrat în vigoare Ordinul nr. 473 din 3 decembrie 2012, al preşedintelui ANPC privind unele măsuri de informare a consumatorilor. (AGERPRES)