Se schimbă comunitatea, prin implicarea în proiecte

0
404

Despre cum schimbăm comunitatea  în care trăim, prin implicarea şi pasiunea pentru educaţie se  dovedeşte în  cadrul  unor proiecte.  Unul  dintre aceste programe a avut loc în Craiova,  în urmă  cu  câteva zile.

pozaPeste 4.000 de copii cu risc  de abandon  şi analfabetism,  proveniţi din medii  sociale  defavorizate  din cele  104  localităţi  din  judeţul  Dolj  au acces la  educaţie  de   calitate  , datorită  eforturilor comune ale  Asociaţiei  „OvidiuRo”,  facilitator  al  Legii  „Fiecare copil  în  Grădiniţă  – regulamentul  legislativ al tichetelor  sociale  ”,  realizat cu acordul  comun   al Inspectoratului  Şcolar   Judeţean  Dolj şi  al autorităţilor  locale  şi judeţene.  „Craiova  a  fost,  în urmă  cu  puţin timp, pe  4 aprilie,   gazda sesiunii  de  formare  pentru   profesori,  în Modulul  educaţional  „Şotron”, pentru copiii  de  cel  puţin  doi   ani,  care  încă  nu  frecventează  programele   de grădiniţă,  un  proiect dezvoltat    de  „OvidiuRo”, pentru Oltenia .  Mulţumiri  Consiliului Judeţean Dolj,  pentru  deschiderea  faţă  de susţinerea copiilor din familiile  sărace  şi marginalizate  în  demersurile privind implementarea măsurilor  complementare la nivelul judeţului nostru.  Nu putem  , la fel, decât să adresăm mulţumiri primarilor, directorilor  unităţilor  de  învăţământ, profesorilor şi  asistenţilor  sociali din Dolj, care,  responsabil,  au făcut posibilă atragerea,  către şcoală, a copiilor  vulnerabili economic şi  social şi au  înţeles  că,  abordată integrat, temeinic  şi printr-un efort comun,  sărăcia  poate fi  redusă.  De  asemenea,  mulţumim  Mariei   Gheorghiu,  co-fondatoare  a  „OvidiuRo”, pentru  tot ceea ce  a ţinut  de  educaţie  ”, a  precizat prof.    Cristina Ciocoiu, inspector pentru învăţământul preprimar,  în cadrul Inspectoratului Şcolar  Judeţean Dolj.