20 de firme şi-au prezentat oferta pentru studenţii craioveni

0
570

Conducerea Universității din Craiova alături de echipa de management a proiectului transfrontalier „O șansă pentru dezvoltare”, a organizat ieri, între orele 12:00-16.00, în holul central al Universității din Craiova, un târg de joburi. A doua ediţie, prima având loc în luna octombrie şi a fost un real succes, numărul studenţilor interesaţi fiind în jur de 400. La evenimentul de ieri au participat peste 20 firme, companii, instituţii, bănci, firme de recrutare.

Studenţii dornici să lucreze au luat ieri cu asalt holul central al Universităţii. Aici, au fost amenajate standuri unde cei aflați în căutarea unui loc de muncă au putut sta de vorbă cu recrutorii de la companii și agenții de recrutare. Tinerii au fost intervievaţi şi au putut afla informații suplimentare despre pașii pe care îi presupune adaptarea în companie. Cei care nu au reuşit angajarea pe loc, li s-a oferit posibilitatea să-şi lase un CV, pentru ca pe viitor angajatori importanți din Dolj și nu numai să-i poată contacta.

De asemenea, au fost invitaţi să participe la eveniment și alți angajatori din Oltenia care nu au făcut acest pas până la acest moment. Aceştia s-au arătat încântaţi şi au spus că nu se aşteptau să aibă acces la o resursă umană atât de valoroasă, dornică să își găsească un loc de muncă în comunitatea noastră, resursă care, în mod cert, va contribui la dezvoltarea socio-economică a acesteia.

Participarea la acest târg de joburi este liberă

Proiectul „O șansă pentru dezvoltare” vizează creșterea capacității de angajare a absolvenților prin dezvoltarea abilităților profesionale și asigurarea unei mai bune comunicări între angajatori și persoanele care caută un loc de muncă în județele Dolj, Vidin și Veliko Tarnovo. Prioritatea sa este includerea pe piața muncii a studenților și a absolvenților de învățământ superior din regiunea de implementare a proiectului.În cadrul proiectului, o parte dintre absolvenții Facultăților de Științe, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor și Facultatea de Litere au fost specializați pe domenii de nișă prin intermediul unor cursuri postuniversitare de formare și dezvoltare profesională, cursuri de perfecționare, etc.

La eveniment au fost prezentate informații legate de evoluția cursurilor derulate, echipamentele achiziționate și utilizarea acestora, obiectivele și indicatorii atinși în proiect. Participarea la acest târg de joburi afost liberă atât pentru angajatori cât și pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă.

 

 

 

 

 

 

 

 

Conf.univ.dr Gabriela Iacobescu, decanul Facultăţii de Ştiinţe :

„Facultatea de Ştiinţe este gazda unui al doilea târg de job-uri. De la început el se bucură de un mare succes, la ora 12.00 are loc deschiderea oficială, iar la ora 16.00 se va încheia. Evenimentul este organizat în cadrul unui proiect interregio România – Bulgaria, „O şansă pentru dezvoltare” şi este destinat studenţiilor noştri, în special din anii terminali, dar tuturor studenţilor şi nu în ultimul rând, tuturor doritorilor de informaţii de pe piaţa muncii. Sunt prezente 20 de firme care ne sunt partenere, nu numai prin oferta lor de job-uri, ci şi partenere prin perioada de practică, la aceste fiind făcând practica studenţii noştri. Aşadar, o să le spun succes tuturor celor care vor aplica astăzi ( n.r ieri) pentru un job şi o să le mulţumesc colegilor mei care fac o treabă extraordinară pentru organizarea acestui târg”.

 

 

 

Lect. univ. dr. Mihaela Tinca Udriștioiu, Manager proiect :

„Deschidem oficial ce-a de-a II-a ediţie a Târgului de Job-uri „O lansă pentru dezvoltare”. Este un proiect aflat în derulare, în cel de-al doilea an. În 25 octombrie a avut loc prima ediţie a acestei activităţi. Suntem bucuroşi că firmele au răspuns pozitiv invitaţiei noastre şi avem alături de în jur de 20 de firme, din aproape toatele zonele posibile, care să se adreseze absolvenţilor şi studenţiilor noştri. Suntem aici ca să-i ajutăm pe tineri şi le recomandăm să aibă la ei un CV şi să aplice cu mult curaj pentru un job care să corespundă studiilor lor….”