Compania Heineken a fost numită Creative Marketer al anului 2015, în cadrul Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions. Distincția este acordată companiilor care se remarcă prin campanii globale de marketing inovative și inspiraționale și care îmbrățișează creativitatea în comunicarea de brand. Heineken a fost numită de reprezentanții Festivalului de la Cannes o companie care „sparge barierele creativităţii și care consideră creativitatea ca fiind un real motor de creștere a business-ului şi de creare a unei lumi mai bune”. „Premiul este un motiv de mândrie pentru fiecare dintre noi, inclusivpentru echipa din România și pentru agențiile cu care colaborăm. Este încă o confirmare a faptului că în compania Heineken, creativitatea şi inovaţia stau la baza tuturor programelor de marketing.ŞiînRomânia, ca şi la nivel global, suntem mândri să avem un mod de lucru care permite şi încurajează creativitatea în cadrul fiecărei echipe, în așa fel încât să ne asigurăm că fiecare proiect nou ne testează imaginația.”, a precizat Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.
Premiul pentru Eficiență în creativitate este o recunoaștere a creativității cu un impact dovedit asupra business-ului, „care amplifică mesajul și dă consistență lucrurilor pe care le creează”, după cum susține Phillip Thomas.