Ieri, 4 martie 2021, s-a încheiat etapa de transmitere de către unitățile de învățământ în care există elevi eligibili pentru a participa la Programul national pilot de tip “Scoala după școală” către inspectoratul școlar a datelor cu privire la numărul de elevi eligibili și a opțiunii cu privire la organizarea activităților remediale la nivelul unității de învățământ.
În urma centralizării datelor au fost înregistrate 6.287 solicitări, din care 4.645 din mediul rural și 1.642 din mediul urban. 4.098 de solicitări au fost înregistrate la nivel primar și 2.189 la nivel gimnazial.
Unitățile școlare în care au fost înregistrate cele mai multe solicitări sunt:
Liceul Teoretic Amarăștii de Jos | 304 |
Scoala Gimnazială Filiași | 303 |
Scoala Gimnazială “Ion Creangă” Craiova | 208 |
Liceul Teoretic “George St. Marincu” Poiana Mare | 202 |
Scoala Gimnazială Bucovăț | 170 |
Scoala Gimnazială Bralostița | 155 |
Scoala Gimnazială Unirea | 150 |
Scoala Gimnazială Ostroveni | 146 |
Liceul Tehnologic “Petre Baniță” Călărași | 145 |
Liceul Tehnologic “Constantin Nicolaescu-Plopsor” Plenița | 145 |
Scoala Gimnazială “Amza Pellea” Băilești | 142 |
Liceul de Industrie Alimentară Craiova | 138 |
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto Craiova | 136 |
Scoala Gimnazială Bistret | 132 |
Scoala Gimnazială Caraula | 119 |
Scoala Profesională Valea Stanciului | 107 |
Un număr mic de solicitări a fost înregistrat la:Colegiul Național “Fratii Buzești” Craiova (1), Scoala Gimnazială “Nicolae Caraș” Ciupercenii Noi (1), Scoala Gimnazială “Mihai Viteazul” Craiova (2), Scoala Gimnazială Bratovoești (2), Școala Gmnazială nr. 1 Mârșani (2). Conform calendarului aprobat de MEC prin Ordinul nr. 3300/2021, în data de 5 martie va avea loc stabilirea de către inspectoratul școlar a unităților de învățământ care vor organiza activități remediale în cadrul Programului național pilot de tip “Școala după școală”, dintre cele care au optat pentru organizarea acestor activități. Scopul principal al Programului național pilot de tip „Școala după școală“ este organizarea, în școlile cu clase de învățământ primar și gimnazial, de activități remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competențelor specifice, sporirea șanselor de succes școlar și de acces la niveluri superioare de educație și diminuarea riscului de părăsire timpurie a școlii.