Ministerul Culturii a lansat miercuri campania „Citeşte româneşte”, cu scopul de a promova cărţile autorilor autohtoni şi de a realiza o comunicare mai bună între aceştia şi cititorii lor, informează News.ro.
Prin acest proiect se doreşte creşterea consumului de carte, în general. România se află între ultimele ţări din Europa la acest capitol, cu aproximativ 20 de milioane de cărţi vândute anual, în timp ce în Italia se comercializează aproximativ 190 de milioane, iar în Franţa, 430 de milioane.
„Deşi am fost încetiniţi în implementarea unor proiecte de situaţia neprevăzută creată de pandemie, reuşim să venim cu unul nou, în parteneriat cu mediul privat, pe care ne propunem să îl desfăşurăm pe o perioadă cât mai lungă de timp”, a transmis ministrul Bogdan Gheorghiu într-un comunicat remis News.ro miercuri.
În această campanie, Ministerul Culturii este sprijinit de eMAG, de Uniunea Scriitorilor din România şi de Asociaţia Editorilor din România. Pe platforma eMAG vor fi disponibile peste 2.100 de titluri semnate de peste 1.100 de autori, din domenii variate, de la cărţi de ficţiune, istorie sau economie, până la cărţi pentru copii.