Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, a anunţat ieri, printr-un comunicat de presă, că va introduce locuri alocate începând cu mai 2015 pentru a îmbunătăţi experienţa şi confortul pasagerilor. Serviciul va fi lansat pe rute selectate din 4 mai 2015 şi în toată reţeaua WIZZ din 19 mai 2015. „Clienţii vor avea la dispoziţie în mod gratuit un sistem de alocare automată, care va fi integrat în procesul de rezervare din 8 aprilie. Wizz Air va aloca locuri apropiate pasagerilor care călătoresc împreună pe aceeaşi rezervare, acolo unde acest lucru este posibil. Clienţii îşi vor putea schimba locul alocat cu un alt loc pentru un comision care începe de la 1 euro”, se precizează într-un comunicat de presă al companiei aeriene. Schimbarea va putea fi efectuată pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru smartphone WIZZ cu până la 3 ore anterior plecării aeronavei. Locurile peferate, cum ar fi cele de pe primul rând, pentru debarcare rapidă, sau locurile cu spaţiu suplimentar pentru picioare, pot fi rezervate pentru un comision mai mare, în funcţie de disponibilitate şi conform regulii primului solicitant.
Se reduce tariful serviciului Priority Boarding
Sistemul de locuri alocate Wizz Air va funcţiona începând cu 4 mai pe anumite rute (Budapesta-Barcelona, Katowice-Londra, Bucureşti-Dortmund), iar apoi, din 19 mai, va fi introdus pe toate cele 360 de rute Wizz Air din cele 37 de ţări. Clienţilor care au rezervat bilete înainte de 8 aprilie pentru zboruri cu locuri alocate, le vor fi atribuite locuri în momentul check-in-ului, în timp ce pasagerii care au rezervări care includ WIZZ Xtra legroom şi WIZZ Reserved Seat îşi vor putea alege locurile fără niciun cost adiţional. Pasagerii membri WIZZ Premium şi WIZZ Privilege Pass îşi vor putea alege orice loc în mod gratuit şi vor beneficia în continuare de Priority Boarding (prioritate la îmbarcare), pentru a evita aşteptarea la rând. Începând cu 8 aprilie Wizz Air reduce tariful serviciului Priority Boarding la doar 2 euro. “Mă bucur că vă pot prezenta astăzi acestă îmbunătăţire majoră pentru clienţii noştri, care vine ca parte a dezvoltării constante de servicii şi operaţiuni mai bune. Satisfacţia clienţilor a fost în centrul misiunii noastre când am lansat compania în urmă cu mai mult de 10 ani şi continuă să ne ghideze acţiunile în fiecare zi. Sunt convins că trendul companiilor aeriene de a reintroduce locurile alocate reflectă ceea ce consumatorii apreciază cel mai mult în prezent, când călătoresc: un tarif de călătorie accesibil şi o experienţă confortabilă şi fără griji. Avem 180 de locuri în fiecare dintre cele 55 de aeronave A320, iar din noiembrie vom avea 230 de locuri în noul nostru A321. Alocarea locurilor vine ca parte dintr-o serie de etape de îmbunătăţire a experienţei, planificate în 2015, pe care le vom anunţa în curând.”, a subliniat György Abrán, Chief Commercial Officer Wizz Air.