În 2016, New Kopel Group a investit 13 milioane de euro în România

0
359

Prima companie de leasing operaţional din România şi una dintre companiile de top din industria auto are planuri îndrăzneţe pentru 2017. New Kopel Group va investi peste 20 de milioane de euro în toate diviziile sale şi va cumpăra peste 1.500 de maşini noi, în 2017. Pentru acest an, Grupul şi-a stabilit ca obiectiv-cheie o creştere a flotei administrate în leasing operaţional cu 20% şi o intensificare a activităţii de Rent a Car cu până la 15%.

autoÎn 2016, New Kopel Group a investit 13 milioane de Euro în România şi a înregistrat o creştere cu 25% a flotei, până la 3.500 de maşini câte are acum (Leasing Operational şi Rent a Car). În 2017, activitatea din cadrul SIXT Rent a Car va creşte cu 15%, iar cea a SIXT New Kopel Operaţional Leasing, cu 20%. Mai mult, numărul de maşini pe care compania estimează că le va vinde prin intermediul diviziei de SH va creşte cu până la 15%. Grupul estimează o creştere similară de 15% şi a activităţii service-ului Union Motors, unul dintre cele mai mari din România. “Ne dorim să facem din 2017 unul de succes. Suntem atenţi la mişcările pieţei şi la nevoile clienţilor noştri.  La nivel de Grup, am construit o echipă talentată şi creativă de profesionişti capabili să ofere simultan toate soluţiile existente la acest moment în industria auto: rent a car, leasing operaţional, vânzări de maşini SH şi noi şi service auto. Susţinem IMM-urile prin oferirea unor beneficii de care doar companiile mari se pot bucura. Profesionalismul, inovaţia şi implicarea totală a echipei nostre de manageri şi a angajaţilor noştri ne face diferiţi, în acord cu misiunea “Always Yes” care va domina întreaga activitate în 2017. Avem obiective de business ambiţioase şi vom continua să oferim şi în 2017 acelaşi profesionalism, servicii de top, creativitate şi chiar mai mult de atât…”, a declarat  Tal Lahav CEO New Kopel Group

Servicii de top, flexibilitate şi încredere

TalUnul dintre obiectivele New Kopel Group pentru acest an este şi dezvoltarea portofoliului de clienţi. Grupul a avut în 2016, în divizia de leasing operaţional, peste 300 de clienţi activi şi intenţionează o creştere a numărului acestora cu până la 15%, în 2017. Portofoliul de clienţi reprezintă un mix din mai multe zone precum IT&C, FMCG, Real Estate, farma, auto, zona financiară şi nu numai.   “Anul acesta, Grupul va continua să fie aproape de clienţi şi să le ofere aceleaşi servicii customizate, servicii de top, flexibilitate şi încredere. Mai mult, New Kopel Group va pune accent pe angajaţi prin crearea unui cadru care să le stimuleze dezvoltarea profesională”, susţine reprezentantul Kopel.

„Ne-am îndreptat atenţia spre IMM-uri şi spre companiile de tip Start Up”

auto1Tal Lahav a mai menţionat şi faptul că obiectivul companiei a fost mereu acela de a crea soluţii personalizate adaptate nevoilor reale ale clienţilor. “Ne-am dorit să oferim toate soluţiile existente pe piaţa auto si am creat sistemul “One-Stop Shop” prin care oferim servicii integrate. Clienţii au astfel posibilitatea de a opta pentru unul sau mai multe servicii în funcţie de nevoile lor concrete. În prezent, aproximativ 80% dintre clienţii noştri accesează 4 sau 5 servicii simultan. De asemenea, datorită sinergiei Grupului şi pentru că dispunem de serviciile de rent-a-car şi de leasing operaţional, din 2015, ne-am îndreptat atenţia spre IMM-uri şi spre companiile de tip Start Up. Le oferim acestora accesul la beneficii pe care doar marile companii le au. Accentul pus pe serviciile personalizate a dus în 2015 la crearea unui serviciu unic pe piaţa locală, posibilitatea de a închiria o maşină cu doar 9.99 Euro pe zi, în weekend”.

A fost lansat Programul Prima Maşină SH sau “Pachetul Fără Griji”, gândit să vină în sprijinul românilor care îşi doresc să cumpere o maşină Second Hand. Programul a fost vândut integral în 2 ani.