Kaufland România contribuie cu 176 milioane euro la bugetul de stat și continuă planurile de expansiune de pe piața românească

0
562

Kaufland România, lider al pieței locale de retail, contribuie la bugetul de stat și la bugetele locale cu aproximativ 176 de milioane de euro, conform celor mai recente date care analizează contribuția companiei la economia locală. Mai mult, Kaufland continuă expansiunea și are în plan dezvoltarea regională prin investiții de 300 milioane de euro, ce vor aduce experiența magazinelor saleaproape de un număr cât mai mare de clienți, din zone diferite ale României.

 „Cu România pentru România”, cel mai recent studiu de impactsocio-economic care evaluează contribuția Kaufland la nivel național,arată că, prin activitatea sa, companiaa generat valoarea adăugată directă de aproximativ 461,7 milioane de euro de-a lungul anului trecut. În plus, în 2019 Kaufland a susținut direct12.500de locuri de muncăcu normă întreagă și susține indirectaproape48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite.

 Kaufland România oferă un mediu de lucru corect, cu o remunerație competitivă. Prin activitatea și parteneriatele sale, companiaa creat (direct, indirect și indus) în total aproximativ 60.506 de locuri de muncă în economia românească doar în 2019 – echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pieței locale. În fiecare an, compania crește venitul minim în companie, la care se adaugătichetele de masă și alte beneficii pentru angajați.

Kaufland se implică în dezvoltarea agriculturii regionale, relația durabilă cu producătorii locali, permițând ca 85% din produsele de la raft să provină de la furnizori autohtoni,iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești. „Încă din 2005 am contribuit la dezvoltarea fiecărei zone a țării. Relația excelentă a companiei Kaufland România cu partenerii săi s-a dezvoltat de-a lungul timpului pe bază de încredere și viziune comună. Astfel, datorită lor le putem oferi clienților noștri produse întotdeauna proaspete și de cea mai înaltă calitate. Vom continua să ne extindem la nivel național. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024 și să oferim în continuare locuri de muncă stabile. De asemenea, proiectele de responsabilitate socială se vor derula și anul acesta – viitorul țării depinde până la urmă de investiții semnificative în domeniile în care ne implicăm constant încă din 2005. declară MarcoHößl, Director General Kaufland România. 

Mai mult, responsabilitatea socială reprezintă un alt subiect important, investițiile în proiectele care sprijină educația, mediul înconjurător, sănătatea, sportul și cultura atingând peste 40 milioane de lei în perioada ianuarie 2019 – martie 2020. Kaufland a desfășurat împreună cu numeroase ONG-uri din toată țara 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizații cu peste 2,4 milioane de beneficiari.