Vodafone a lansat primul magazin EasyTech marcând, astfel, începutul unei noi etape din procesul de transformare într-o companie de tehnologie, care presupune regândirea experienței oferite clienților în întregul lanț de retail. Conceptul pe care se bazează presupune, pe lângă soluții și game extinse de produse, o experiență îmbunătățită pentru clienți. Astfel, ei pot testa tehnologia și, în același timp, beneficiază și de serviciile TechXpert, prin care consultanți instruiți și certificați vor oferi clienților consiliere și sfaturi de utilizare pentru produsele disponibile în magazinele Vodafone, pentru a se bucura din plin de avantajele tehnologiei. „Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie ușor de găsit, ușor de plătit, ușor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experiență pe care ne-o dorim cât mai plăcută și utilă pentru clienții care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanță din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziției. Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele și serviciile EasyTech cât mai mulți clienți”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România.