Soluții pentru managementul deșeurilor

0
593

România este codașa Uniunii Europene în ceea ce privește reciclarea deșeurilor, ocupând locul 26, dintre cele 27 de state europene.

Best Tools, companie care aniversează 15 ani de la înființare, se implică activ în rezolvarea acestei probleme majore, considerând că reciclarea deșeurilor trebuie să fie o preocupare atât la nivel individual cât și la cel organizațional, autorități locale sau centrale, dar și firme. Tot atâtea motive pentru companie ca să inoveze în domeniu, să realizeze campanii de conștientizare și sa livreze cele mai bune soluții în managementul deșeurilor.

„În prezent, în țara noastră, 70% dintre deșeuri sunt depozitate în gropile de gunoi, multe dintre ele ilegale, în timp ce media europeană este de 24%. Până în 2025, România ar trebui să atingă o țintă de reciclare de 55%, pentru ca până în 2035 cantitatea de deșeuri municipale să fie redusă la 10%. Compania noastră s-a focusat în ultimii ani către oferirea de soluții inteligente în managementul deșeurilor dar și în comercializarea de stații de transfer al deșeurilor, stații de sortare, stații de tratare mecano-biologică, platforme subterane etc”, explică Florin Vulpe, manager de vânzări în cadrul Best Tools.

Compania distribuie de mulți ani autogunoiere Geesinknorba și instalează platforme subterane de colectare a deșeurilor. Ea comercializează, de asemenea, automăturători stradale și utilaje de deszăpezire Bucher Municipal, utilaje multifuncționale Multihog și Energreen, aspiratoare sau mașini industriale de spălat sau măturat pardoseli. Dar Best Tools este recunoscută la nivel național și ca fiind unul dintre cei mai importanți distribuitori de generatoare electrice.

„Best Tools Company oferă soluții profesionale complete, proiecte la cheie în toate domeniile în care activează. Am căutat constant să comercializăm doar echipamente de calitate, produse de lideri recunoscuți la nivel mondial, care inovează și setează direcții în domeniile lor de activitate. Acest lucru ne obligă să acordăm o atenție sporită serviciilor post-vânzare, care trebuie să se ridice la nivelul așteptărilor. Investim în fiecare an în îmbunătățirea suportului tehnic și a mentenanței, inclusiv a contractelor de garanție, servicii pe care le asigurăm la nivelul întregii țări, prin intermediul celor 15 autolaboratoare și sucursalele noastre”, precizează Florin Vulpe.