ENGIE România a luat decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaţii cu clienţii din toate judeţele în care are operaţiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 şi în conformitate cu deciziile autorităţilor.
Conform unui comunicat remis AGERPRES, clienţii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaţiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro şi al aplicaţiei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienţii care au nevoie de asistenţă pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul naţional de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operaţiuni pe care clienţii ENGIE le pot realiza online sunt: vizualizarea detaliilor despre factură şi consum; plata online; transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite şi la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale); activarea facturii electronice; încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale şi servicii tehnice; schimbarea titularului de contract.