Trenul marfar care a deraiat, luni, între staţiile Fărcaşele – Drăgăneşti – Olt, ar fi fost supraîncărcat, posibilitatea fiind luată în calcul după ce s-a măsurat încărcătura din trei vagoane, informează MEDIAFAX, citându-l pe preşedintele Uniunii Teritoriale a Sindicatului Mişcare Comercial, Regionala Craiova, Cristi Caţilă : “Prima ipoteză luată în calcul este supratonajul. A fost măsurată încărcătura din trei vagoane şi asta s-a stabilit, dar se va face o expertiză. Acolo, restricţia era de 70 km/h”. Garnitura, care aparţine firmei “Constantin Grup”, era formată din 37 de vagoane încărcate cu grâu, dintre acestea 15 sărind de pe şine , iar cinci s-au răsturnat şi au blocat şi al doilea fir al căii ferate. Ieri dimineaţă, reprezentanţii CFR au început să ridice vagoanele căzute, iar de pe firul 1 al rutei Bucureşti – Craiova au fost ridicate trei vagoane, Cerealele au început să fie descărcate din vagoanele deraiate pe podeţ, , în paralel desfăşurându-se şi lucrări de reparaţii la linie. Ieri, circulaţia feroviară pe relaţia Bucureşti Nord – Craiova şi retur se desfăşura cu restricţii, prin transferarea călătorilor cu maşini, între Drăgăneşti – Olt şi Caracal sau, la solicitarea operatorilor de transport feroviar, pe ruta deviată Bucureşti Nord – Titu – Ramificaţie Goleşti – Piatra – Olt – Craiova (şi retur).
Acasă Ultima oră Supraîncărcarea vagoanelor, ipoteză luată în calcul în cazul deraierii trenului marfar din...