Supraîncărcarea vagoanelor, ipoteză luată în calcul în cazul deraierii trenului marfar din dat de 17 februarie, în judeţul Olt

0
456

Trenul marfar care a deraiat, luni, între staÅ£iile FărcaÅŸele – DrăgăneÅŸti – Olt, ar fi fost supraîncărcat, posibilitatea fiind luată în calcul după ce s-a măsurat încărcătura din trei vagoane, informează MEDIAFAX, citându-l pe preÅŸedintele Uniunii Teritoriale a Sindicatului MiÅŸcare Comercial, Regionala Craiova, Cristi CaÅ£ilă : “Prima ipoteză luată în calcul este supratonajul. A fost măsurată încărcătura din trei vagoane ÅŸi asta s-a stabilit, dar se va face o expertiză. Acolo, restricÅ£ia era de 70 km/h”. Garnitura, care aparÅ£ine firmei “Constantin Grup”, era formată din 37 de vagoane încărcate cu grâu, dintre acestea 15 sărind de pe şine , iar cinci s-au răsturnat ÅŸi au blocat ÅŸi al doilea fir al căii ferate. Ieri dimineaţă, reprezentanÅ£ii CFR au început să ridice vagoanele căzute, iar de pe firul 1 al rutei BucureÅŸti – Craiova au fost ridicate trei vagoane, Cerealele au început să fie descărcate din vagoanele deraiate pe podeÅ£, , în paralel desfăşurându-se ÅŸi lucrări de reparaÅ£ii la linie. Ieri, circulaÅ£ia feroviară pe relaÅ£ia BucureÅŸti Nord – Craiova ÅŸi retur se desfăşura cu restricÅ£ii, prin transferarea călătorilor cu maÅŸini, între DrăgăneÅŸti – Olt ÅŸi Caracal sau, la solicitarea operatorilor de transport feroviar, pe ruta deviată BucureÅŸti Nord – Titu – RamificaÅ£ie GoleÅŸti – Piatra – Olt – Craiova (ÅŸi retur).