Ieri, unităţile teritoriale retail BCR, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate, nu au avut program cu publicul, această zi fiind declarată nebancară de Banca Naţională a României. Zilele de 1 şi 2 ianuarie 2012 au fost zile nelucrătoare, prin lege. Clienţii pot să beneficieze integral de avantajele ofertei grupului BCR începând cu data astăzi, când unităţile BCR îşi reiau programul normal şi le vor pune la dispoziţie gama completă de credite, instrumente de economisire, plasamente pe piaţa de capital, finanţări în leasing, pensii facultative, asigurări etc. Clienţii BCR pot avea acces în permanenţă la resursele lor financiare prin serviciul de internet banking (Click 24 banking), prin phone banking (Alo 24 banking) şi reţeaua de peste 2.000 de ATM-uri a băncii. Deţinătorii de carduri BCR pot face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistentă Carduri este disponibil 24 de ore din 24. Ieri, prin intermediul canalelor directe Click şi Alo 24 Banking BCR, clienţii BCR au putut procesa numai tranzacţii intrabancare (toate operaţiunile BCR – BCR şi schimburi valutare). Sistemul Electronic de Plaţi interbancare îşi reia activitatea completă astăzi.